|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Toevallig stond ik afgelopen 2 keer op de gastenlijst |
|
ik ben nog nooit op een X-Mass Metalfest geweest...maarjah ik krijg bijna niemand mee maar ik heb waar schijnlijk al iemand gevonden die mee wilt |
|
quote: Wow, wat geil, mag ik je aanraken? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
haha van mij mag je hem aanraken |
|
quote: inderdaad |
|
tja...jullie lachen nou wel zo dom maar ik denk niet dat toen jullie 14 waren al zoveel concerten hadden gezien... |
|
ik weet wel toen ik 14 was had ik niet zo'n ego ...... zelfs nu nog niet [Dit bericht is gewijzigd door ADHD op 04-06-2006 13:29] |
|
quote: Jah die andere gasten lopen dom te doen net of ik niks van muziek af weet ofzow |
|
Als je nou eens begint met een correcte spelling, wellicht dat mensen je dan wat sneller serieus nemen. En verder vind ik je uiteraard heel stoer dat je al 30 concerten hebt bezocht terwijl je PAS 14 bent! Mag ik jou nu aanraken? Drummer nodig? |
|
quote:Daar zou ik even mee wachten tot de NVD in de regering zit als ik jou was |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Bah, al dat politiek correcte geneuzel... In mijn jeugd waren we nog wel eens rebels, maar tegenwoordig moet alles maar volgens het boekje, bah. Je mag niet eens meer gewoon gezellig wat kleine kinderen aanraken zonder dat dat is goedgekeurd door de regering... Drummer nodig? |
|
quote:Ik had het niet eens over zijn leeftijd. Maar Marduk de laatste twee jaar met Legion en met de nieuwe line-up is nogal een verscheel. Hoewel Legion t/m het einde heerste. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Echt niet, Legion heerste vooral in de jaren '90. Daarna werd het hard minder. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind de nieuwe line-up wel cool, die Mortuus heeft echt zo'n donkere/evil uitstraling, dat past veel beter bij deze band. Zou 't echt niet erg vinden als Marduk er weer bij zat, de huidige line-up is toch wel wat matig. Beter speelt 6FU langer dan op No Mercy met hun 50 minuten headline slot. En laat dat die jongen eens met rust, ik vind het juist grappig dat een 14 jarige Marduk wil zien ipv een of andere nu-metal zooi. [Dit bericht is gewijzigd door Disciple op 04-06-2006 17:21] |
|
ik vind nu-metal ook wel cool...maarja mijn voorkeur gaat uit naar death/black metal ik heb bijvoorbeeld: Belphegor,Behemoth,Dismember,Gorgoroth,1349,Legion Of The Damned live gezien |
|
quote: Van mij niet, want ik bijt. En jou ook. Vast lekker babyvet |
|
quote: Nee,dat babyvet is er al af |
|
quote: Er is iig geen verstand voor in de plaats gekomen. |
|
komt vast nog wel |
|
quote: Moet je veel gaan headbangen. Is goed voor je verstand |
|
jah dat zal ik Donderdag gaan doen |
|
quote: Wat wil je hiermee duidelijk maken? Ik denk dat de meesten het geen reet interesseert hoeveel concerten je wel niet bezocht hebt. Het is meer de manier van posten |
|
quote: idd betwetende pubers |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |