|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
damn zo slecht signature |
|
quote:Hmm voor mij is Immolation alleen boeiend, de rest boeit niet .. teveel de stijlen die overal al te zien zijn, zet er nou eens een vette doomband neer die niet overal te zien is, een Dolorian .. probeer Disembowelment eens te porren .. |
|
quote: Haha. No shit! |
|
quote: |
|
Ik bedoel natuurlijk ten opzichte van X-Mass Fest. Bareuh... |
|
quote: Hmm, dit vind ik dan wel weer aardig. Maargoed, er moeten nog 2 of 3 bands bij komen die de moeite waard zijn, voordat ik ga overwegen om te gaan. |
|
zoals gewoonlijk is dit weer de vast gang van zaken aangaande X mass fest,eerst redelijke bands hebben,vervolgens cancellen ze bijna allemaal en komen er kut acts,die niemand eigenlijk wil zien...en er gaat bij niemand een belletje rinkelen..er zou verdomme een stoomhoorn af moeten gaan nu...ik laat X mass fest lekker links liggen dit jaar en ga vrolijk naar AMM ,en ik nodig iedereen uit om hetzelfde te doen.. [Dit bericht is gewijzigd door cranial op 07-11-2006 11:06] Expired,Erased and Forgotten |
|
Sweden's SOILWORK has replaced SIX FEET UNDER (who cancelled) as the headliner of the X-mas Festivals tour, which is schedule to kick off early December. Also scheduled to appear are GOREFEST, BELPHEGOR, TRAIL OF TEARS and DARZAMAT. The dates are as follows: Dec. 08 - D - Berlin @ K17 Dec. 09 - D - Engeldorf (Leipzig) @ Hellraiser Dec. 10 - A - Wien @ Planet Music Dec. 11 - D - München @ Backstage Dec. 12 - CH - Pratteln @ Z7 Dec. 13 - D - Ludwigsburg @ Rockfabrik Dec. 14 - D - Frankfurt @ Batschkapp Dec. 15 - FR - Strasbourg @ La Latterie Dec. 16 - BE - Antwerpen @ Hof Ter Loo Dec. 17 - NL - Tilburg @ 013 Dec. 18 - D - Essen @ Zeche Carl Dec. 19 - FR - Paris @ La Locomotive SOILWORK's latest CD, "Stabbing the Drama", is available now on Nuclear Blast Records. The follow-up to 2003's "Figure Number Five" was recorded at Fascination Street studios in Örebro and Dug-Out Productions in Uppsala, Sweden with producer Daniel Bergstrand (MESHUGGAH, IN FLAMES, STUCK MOJO). Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Soilwork? haha... wat een kut line-up zeg. Nee, alleen voor Gorefest ga ik hier dus NIET heen. |
|
+1 Expired,Erased and Forgotten |
|
Kan Gorefest niet op de AMM komen speule? |
|
Mwaaah, Gorefest met Trail Of Tears en Soilwork; het begint er (voor mij dan) wel aardig uit te zien |
|
quote: Anders bekijk je de website van die band gewoon even ofzo voordat je zaken in het wilde weg gaat roepen. Verder is die line-up inderdaad kut. Zowiezo wordt dat niks als er 30 dagen vantevoren nog gerommel is bij die onzin. |
|
quote:Laat GF maar naar de AMM komen en dan zet ik Soilwork wel in Dynamo neer |
|
Vooruit dan maar, omdat jij het bent |
|
uhm,ik weet dat dit het verkeerde topic is,maar wanneer is de chuck memorial,en wat is er gepland voor die dag? Expired,Erased and Forgotten |
|
|
|
ik dank u! Expired,Erased and Forgotten |
|
Soilwork istoch al een stuk beter dan die meuk van SFU, maar ook Soilwork heeft niets te zoeken op een X-Mass Fest. Morbid Angel hoort daar te staan. Of staan er hervormingen op de agenda? |
|
quote: Nee Gorefest is de moeite waard, knaken band pur sang! Against God and Government |
|
Ha, en nu komt Moonspell ook opeens niet meer. Gaat weer lekker daar bij Metallysee Inter faeces et urinam nascimur |
|
serieus? ,hopelijk ziet iedereen nu eindelijk eens wat voor rampenplan metalysee heeft gemaakt voor zichzelf.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Die gasten van Metallysee kunnen er maar beter mee gaan kappen... Hebben hun beste tijd wel gehad... |
|
+1 Expired,Erased and Forgotten |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |