|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Stoelendans Metalfest olé! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
De score is nu dus: - Soilwork - Gorefest - Belphegor - Darzamat - Heidevolk - Monolith - Devious en dat voor slechts 30 euro |
|
Tjonge, dat steekt wel heeeeeeeel bleekjes af bij de AMM. Wat een magere deal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
waarom denk je dat ik niet ga? Expired,Erased and Forgotten |
|
quote: Omdat de rest ook niet gaat? |
|
Je vergeet er eentje! - Soilwork - Gorefest - Belphegor - Darzamat - Heidevolk - Monolith - Devious - Trail of Tears ...niet dat het veel boeit Als ze nou nog iets ala Berzeker of Behemoth erbij flikkeren, dan stelt t tenminste nog iets voor. Inter faeces et urinam nascimur |
|
omdat de line-up nog erger is dan het marduk debakel.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Despite Nuclear Blast Records' announcement to the contrary, Sweden's SOILWORK has **NOT** been confirmed as the headliner of the X-mas Festivals tour, which is scheduled to kick off early December. A representative for SOILWORK's Sweden-based booking agency, The Agency Group AB, told BLABBERMOUTH.NET earlier today, SOILWORK "was approached" about taking part in the tour but was "unable to do it." It is not presently clear who will headline the trek following the cancellation of the tour's original headliners SIX FEET UNDER (also scheduled to appear are GOREFEST, BELPHEGOR, TRAIL OF TEARS and DARZAMAT). Bwoehahahahahaaaaaaaaaaaaa Inter faeces et urinam nascimur |
|
Today a new episode of "as the world turns" |
|
No Mercy voor Metallysee! |
|
quote:bestaat gewoon niet dat ze hier nog een ''normale'' line-up uitkrijgen Expired,Erased and Forgotten |
|
Maar shit zeg, wat zijn dit voor prutspraktijken, als ik de 013 zou zijn zou ik woest wezen! |
|
quote:Die zijn er ook niet blij mee |
|
Ik ben benieuwd wanneer die prutsers uit pure wanhoop Marduk weer opbellen om te komen spelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
of Deicide die dan niet komen |
|
quote:ik durf zelfs zover te gaan als dit te voorspellen... ,hier gaat gewoon helemaal nix meer uitkomen.. Expired,Erased and Forgotten |
|
Voor zover ik het nu kan inschatten kon dit wel eens de 1e X-Mass van deze eeuw zijn waar ik niet heen ga. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:zou toch best wel leuk zijn,maar zit er toch niet in.. Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Die komen 2 weken later al via een andere agency |
|
Dit hele topic kan zo onderhand wel gecopy/paste worden naar het lollige topic Wat een amateurisme zeg!!! Hi-la-risch!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
nogal..amateuristische bende Expired,Erased and Forgotten |
|
Sjezus.. Dit is wel erg slecht zeg.. Als zaal zou ik de boeking intrekken, flikker maar op. |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/7107/Marduk-de-studio-in.html?bogus=0.4049190247183962#27523 Dus ook geen Marduk! |
|
quote: Zat ik ook te denken ja toen ik het zag op de frontpage Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |