|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Immolation speelt op AMM. Dat maakt het xmass fest zoieso overbodig. |
|
Probeer jij nou 'sowieso' te typen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee, ik denk zowiezo. |
|
quote:Nog steeds te krom voor woorden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
achja [Dit bericht is gewijzigd door isa op 02-12-2006 11:29] |
|
Wel raar dat het hele gebeuren opeens gecancelled is. Dan maar hopen dat ze er iets van leren bij de organisatie |
|
quote: |
|
Ja? Dat zagen we nog niet aankomen. Dat wordt dan kaarten inleveren en in plaats daar van met zijn allen naar AMM. |
|
Gewoon de kaarten bewaren en alsnog inleveren nadat 013 No mercy cancelled. Dat is een voorspelling, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan is bewaren alsnog dubieus. Nu inleveren, geld terug krijgen en naar AMM, want No Mercy gaat toch niet door. |
|
Dat zei ik dus ook al,.....heb een groot vermoeden dat ook daar (No Mercy dus) bands stuk voor stuk zich terugtrekken waardoor ook dit afgelast gaat worden. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-12-2006 17:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat zal inderdaad ook wel weer afgelast worden, Metallysee heeft het festival in handen gekregen. |
|
"gekregen"? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hun verzorgen de bands weer. |
|
quote: Daar toch groupies voor? |
|
Weet niet, zag op de site van Metallysee staan dat daar No Mercy tussen stond, dus lijkt me logisch dat hun de bands weer gaan uitzoeken.. |
|
Niet "hun", maar "zij". Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zij, ook goed haha |
|
quote: "hullie" Hatsjikidee! |
|
Dat doet metallysee al jaren, Metalliknul. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
No Mercy: Moonspell + Napalm Death Behemoth + Dew-Scented Edit: Oja, wisten we nog niet. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 03-12-2006 8:56] |
|
LOL! Volgens mij heeft AMM de voorspelling waargemaakt dat ze binnen een paar jaar XMF zouden wegvagen. (Dat is althans waar iedereen het over had toen met de eerste AMM. Hoe veel beter dan XMF het was, etc.) Go AMM!! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 03-12-2006 17:10] |
|
Ik denk niet dat AMM het XMF wegvaagt.....ik denk eerder dat XMF zichzelf heeft weggevaagd. Gelukkig is er inderdaad AMM [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-12-2006 17:43] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Precies! AMM weet iedere keer een verrassende veelzijdige line-up neer te zetten, terwijl X-Mas/No Mercy vaak met dezelfde voorspelbare line-ups komen. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |