|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Of voor Belphegor |
|
Woei. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
x-mAsS gOfFiK PaRtY |
|
op de site van de 013 staan een stuk meer bands dan hier..is die lijst niet bijgewerkt of hebben ze binnen een week zoveel bands bij elkaar geraapt? moonspell gorefest trail of tears belphegor darzamat devious monolith deathcult heidevolk hevein dew scented madder mortem prostitute disfigurement wat zeurt men toch? dit is best aardig voor 30 euri =/ hoewel arnhem metal meeting even goed is..wordt veel geld uitgeven december [Dit bericht is gewijzigd door Antaris op 23-11-2006 11:04] |
|
quote: Eerder geposte lijst betreft de X-mass fest in Antwerpen Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ah ok, logica ben maar een half uurtje wakker, excuses |
|
En op de vorige pagina stond ook al een geupdate lijst van de 013 |
|
Czech Republic's ROOT and Florida's WYKKED WYTCH have been added to the forthcoming European tour featuring MOONSPELL, NAPALM DEATH, BEHEMOTH and DEW-SCENTED. The trek is scheduled to kick off March 31 in Vienna, Austria. The dates are as follows: Mar. 31 - Austria - Planet Music - Vienna Apr. 01 - Germany - Alte Spinnerei - Glauchau Apr. 02 - Czech Republic - Abaton - Praha Apr. 03 - Germany - Postbahnhoff - Berlin Apr. 04 - Germany - Markthalle - Hamburg Apr. 05 - Germany - Batschkapp - Frankfurt Apr. 06 - Germany - Movie - Bielefeld Apr. 07 - Germany - Zeche Carl - Essen Apr. 08 - Belgium - Hof ter Loo - Antwerpen Apr. 09 - Holland - 013 - Tilburg Apr. 10 - UK - Koko - London Apr. 11 - France - La Locomotive - Paris Apr. 12 - France - Transbordeur - Lyon Apr. 13 - Switzerland - Z7 - Pratteln Apr. 14 - Germany - Stadthalle - Lichtenfels Apr. 15 - Germany - Backstage - Munchen bron: www.blabbermouth.net Dat zou vet zijn... Behemoth!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Leuk ja, maar wat heeft dat met X-Mass Metalfest te maken? |
|
foutje bedankt... was te stoned. Inter faeces et urinam nascimur |
|
zo errug signature |
|
quote:Hoe krijgen ze het toch elke keer weer voorelkaar! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, trieste band spelfout weggehaald... |
|
quote: Duidelijk dankzij de über-aantrekkelijke zanger(es) Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Gewoon roepen dat het een kut band is en dan gaat ze de zaal in om te kijken wie dat zei |
|
dat wijf schijnt aardig veel geld te hebben waarmee ze zich gewoon voor elke tour inkopen.ach boeie, dankzij hun komen de andere bands alleen maar beter uit de verf |
|
quote:money talks |
|
Die line-up is echt lachwekkend slecht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ah Belphegor & Gorefest kan ik nog wel waarderen, maar de rest is echt nog slechter dan andere jaren.... an evil incarnation of DEATH! |
|
Als er bekende namen neergegooid worden is het niet goed, en gooi je er een zut onbekende bands neer is het ook niet goed.. En maar klagen... |
|
quote: Ach ik ben er toch wel weer bij dit jaar, zoals ieder jaar. De ervaring leert dat het uiteindelijk toch wel erg gezellig is en dat het allemaal wel meevalt met de kwaliteit van de bands en wat ze speulen. an evil incarnation of DEATH! |
|
Waarom klaag je dan alsof je wereld vergaat? Schrijf dan een brief naar de organisatie ofzo. |
|
Daar ze jaren terug steeds dezelfde namen presenteerden (Marduk bv) staan er tegenwoordig wel wat andere namen op de Bill, en dat kan ik alleen maar toejuichen. Toch vindt ik dit festival het toch afleggen tegen een AMM, dat volgens mij wat betere namen op de Bill heeft staan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Klopt, ik had gehoopt dat xmas wel met Deicide-ill disposed als extra op de bill zouden komen aanzetten... IS de line up nu rond dan? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |