IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : X-Mass Metalfest Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2006 22:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

013 organiseert het niet .. maar ach .. zij boeken slechts de package ...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-10-2006 22:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Komt er nu wel iemand?

Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 31-10-2006 23:30 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Ik ga :p

maarja.. da's gratis

Inter faeces et urinam nascimur

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-10-2006 23:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Bij Metallysee zeggen ze:

GOREFEST- BELPHEGOR - KRISIUN - DARZAMAT
(MORE BANDS CONFIMED SOON)

Heerlijk die verwarring

cranial
Usericon van cranial
Posted 01-11-2006 11:33 by cranial Wijzig reactieProfiel van cranialQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ferdyH

quote:
Op 31 oktober 2006 22:24 schreef Jenje het volgende:
013 organiseert het niet .. maar ach .. zij boeken slechts de package ...
snap ik,maar je mag best een goede package eisen als bedrijf,metalysee is gewoon zwaar te kort aant schieten de afgelopen jaren en ik ben er gewoon een beetje klaar mee...

Expired,Erased and Forgotten

lunatic jozef
een ..........
Usericon van lunatic jozef
Posted 06-11-2006 16:47 by lunatic jozef Wijzig reactieProfiel van lunatic jozefQuote dit bericht

Krisiun cancel XMass fest 2006

Krisiun cancel Xmass fest 2006 .

After Six Feet Under , God Dethroned , Cataract dropped off this festival now Krisiun decided to cancel it too .
They tried to keep on it until the last chance just because they were concearning about the fans in europe that would have the chance to see the band .
But due for the lack of profissonalism of the book agent/organizers those bands decided to drop off .
New tour dates are gonna get posted soon ,,, hail you all metal forces thanx a lot for support .

weer één minder...

YES WEL deeeenk!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-11-2006 16:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ongelooflijk

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-11-2006 16:52 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

hehehe

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 06-11-2006 17:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-11-2006 17:16 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben benieuwd hoeveel mensen er dit jaar zijn. Of er moet nog 1 gigantisch goede headliner komen.

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 06-11-2006 17:19 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

De headliners zijn al bekend dat zijn: Gorefest en Moonspell niet er goed dus, Gorefest is wel super maar Moonspell..

[Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 06-11-2006 17:20]

Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 06-11-2006 17:31 by Vattakorongok Wijzig reactieProfiel van VattakorongokQuote dit berichthttp://myspace.metalfrenkert.com

quote:
Op 6 november 2006 16:47 schreef lunatic jozef het volgende:

After Six Feet Under , God Dethroned , Cataract dropped off this festival now Krisiun decided to cancel it too .
They tried to keep on it until the last chance just because they were concearning about the fans in europe that would have the chance to see the band .
But due for the lack of profissonalism of the book agent/organizers those bands decided to drop off .
New tour dates are gonna get posted soon ,,, hail you all metal forces thanx a lot for support .

weer één minder...

Wat? Dat was mijn enige rede om nog heen te gaan.
Wat een rotstreek.

Gelegenheids satanist

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-11-2006 17:36 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ben benieuwd hoe Belphegor gaan spelen zonder drummer en bassist.

Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 06-11-2006 17:42 by Vattakorongok Wijzig reactieProfiel van VattakorongokQuote dit berichthttp://myspace.metalfrenkert.com

op de site van krisiun staat er niks over.

Gelegenheids satanist

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-11-2006 17:47 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 16:47 schreef lunatic jozef het volgende:

weer één minder...

De enige deftige band nu ook gecancelled... dat wordt een mager feestje hoor

Member of the iso-betawuste crew!!

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 06-11-2006 17:48 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Gelukkig is er AMM nog!

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-11-2006 17:49 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 17:48 schreef soepkoeltoer het volgende:
Gelukkig is er AMM nog!

Inderdaad!!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-11-2006 18:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zekers, AMM is in mijn ogen al vanaf het begin beter geweest dan alle No Mercy en X-mass festivals bij elkaar

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm AMM staat ook maar 1 boeiende band ...

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 06-11-2006 18:15 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 18:13 schreef Jenje het volgende:

Jij blijft thuis?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-11-2006 18:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Voor mezelf tel ik er 3 maar ook hier zou nog 1 fatsoenlijke headliner niet misstaan.

Maar goed, wordt het hopelijk wat drukken bij de Chuck memorial in Dynamo op 16 december

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-11-2006 18:38 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:

Ik kom op... 0!

Bareuh...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-11-2006 18:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Sommigen zijn blijkbaar nooit tevreden.....is er eens een festival dat iets vernieuwends wil doen door met bands te komen die geen regelmaat zijn hier en dan is het nog niet goed...onbegrijpelijk

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

metallica92
Usericon van metallica92
Posted 06-11-2006 19:01 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 17:36 schreef soepkoeltoer het volgende:
Ben benieuwd hoe Belphegor gaan spelen zonder drummer en bassist.

Die zullen dan ook wel cancellen..

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 06-11-2006 19:09 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 18:46 schreef Hub de Gallier het volgende:
Sommigen zijn blijkbaar nooit tevreden.....is er eens een festival dat iets vernieuwends wil doen door met bands te komen die geen regelmaat zijn hier en dan is het nog niet goed...onbegrijpelijk

Hehe... Niks tegen een AMM die inderdaad erg vernieuwend bezig is, in tegenstelling tot de No Mercy?X-mass Fests, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan ook gelijk mijn smaak is. Ik had echter gehoopt op wat meer thrash metal, en dan van een iets hoger niveau dan Tankard....

Een paar goede heavy metalbands hadden mij ook over de streep getrokken. Maar ik schijn niet tot de doelgroep te behoren. En met mij nog wel meer ouwe lullen.

Bareuh...

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com