|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
013 organiseert het niet .. maar ach .. zij boeken slechts de package ... |
|
Komt er nu wel iemand? |
|
Ik ga :p maarja.. da's gratis Inter faeces et urinam nascimur |
|
Bij Metallysee zeggen ze: GOREFEST- BELPHEGOR - KRISIUN - DARZAMAT (MORE BANDS CONFIMED SOON) Heerlijk die verwarring |
|
Krisiun cancel XMass fest 2006 Krisiun cancel Xmass fest 2006 . After Six Feet Under , God Dethroned , Cataract dropped off this festival now Krisiun decided to cancel it too . They tried to keep on it until the last chance just because they were concearning about the fans in europe that would have the chance to see the band . But due for the lack of profissonalism of the book agent/organizers those bands decided to drop off . New tour dates are gonna get posted soon ,,, hail you all metal forces thanx a lot for support . weer één minder... YES WEL deeeenk!! |
|
Ongelooflijk |
|
hehehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
|
|
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er dit jaar zijn. Of er moet nog 1 gigantisch goede headliner komen. |
|
De headliners zijn al bekend dat zijn: Gorefest en Moonspell niet er goed dus, Gorefest is wel super maar Moonspell.. [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 06-11-2006 17:20] |
|
quote: Wat? Dat was mijn enige rede om nog heen te gaan. Wat een rotstreek. Gelegenheids satanist |
|
Ben benieuwd hoe Belphegor gaan spelen zonder drummer en bassist. |
|
op de site van krisiun staat er niks over. Gelegenheids satanist |
|
quote: De enige deftige band nu ook gecancelled... dat wordt een mager feestje hoor Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Gelukkig is er AMM nog! |
|
quote: Inderdaad!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Zekers, AMM is in mijn ogen al vanaf het begin beter geweest dan alle No Mercy en X-mass festivals bij elkaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm AMM staat ook maar 1 boeiende band ... |
|
quote: Jij blijft thuis? |
|
quote:Voor mezelf tel ik er 3 maar ook hier zou nog 1 fatsoenlijke headliner niet misstaan. Maar goed, wordt het hopelijk wat drukken bij de Chuck memorial in Dynamo op 16 december |
|
quote: Ik kom op... 0! Bareuh... |
|
Sommigen zijn blijkbaar nooit tevreden.....is er eens een festival dat iets vernieuwends wil doen door met bands te komen die geen regelmaat zijn hier en dan is het nog niet goed...onbegrijpelijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die zullen dan ook wel cancellen.. |
|
quote: Hehe... Niks tegen een AMM die inderdaad erg vernieuwend bezig is, in tegenstelling tot de No Mercy?X-mass Fests, maar dat wil nog niet zeggen dat het dan ook gelijk mijn smaak is. Ik had echter gehoopt op wat meer thrash metal, en dan van een iets hoger niveau dan Tankard.... Een paar goede heavy metalbands hadden mij ook over de streep getrokken. Maar ik schijn niet tot de doelgroep te behoren. En met mij nog wel meer ouwe lullen. Bareuh... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |