|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Krisiun is inderdaad nog wel te pruimen Against God and Government |
|
quote:..en ze stonden dit jaar al op No Mercy. 30 euro lappen om te socializen is me toch wat te gortig. |
|
In Tilburg komen er toch altijd meer bands bij? Totaal iets van 12 bands ofzo. |
|
quote:+1 Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: +2 Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Socializen kun je ook op de Arnhem Metal Meeting doen. Nadeel: minder excuus om het familie-kerstdiner te missen. Al was X Mas Fest de laatste jaren sowieso bepaald niet op 2e kerstdag. [Dit bericht is gewijzigd door krisiunizer op 15-09-2006 16:59] |
|
quote:Goed plan. Biertje? |
|
quote: Nee maar die weken erna moest je dan gebruiken om bij te komen van het festival zelf he. |
|
Nieuwe album van Belphegor aan het luisteren die ga ik dus zeker weten zien op X-mass |
|
quote: Hehehe jij hebt geld teveel? En X mass en Arnhem Metal meeting? |
|
Ben pas 14 dus mijn ouders betalen nog alles en heb een goed baantje dus kan ik doen en laten wat ik wil met het geld ... |
|
quote: Dan heb je geluk, dat deden mijn ouders op mijn 14e niet meer. |
|
quote: jezus alsof dat nou echt een probleem is, ik ken gasten die al jaren elk weekend minstens twee concerten bezoeken... en ook gewoon daarnaast alles doen wat ze leuk vinden. deze twee dingen beide doen is toch gewoon nog wel goed te behappen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Een 14 jarige ja? |
|
nou moet je kijken hoeveel bands je voor dat geld krijgt.. economisch en praktisch gezien is dat t goedkoopste wat je kan doen.. ook op je 14e In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Ik vind het voor een 14 jarige toch best prijzig, ik had op mijn 14 niet de beschikking over ouders die alles voor me betaalden als ik naar een concert wilde. |
|
1e paar concerten toen ik 11 ofzo was betaalde mijn oom, daarna moest ik alles zelf betalen heb een goed betaalde baan vind ik zelf voor een 14-jarige |
|
metallica in 92 was best gaaf (kuip), daarmee heb je alvast je username mee. In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Haha..... |
|
quote: huh en net vertel je dat je ouders alls betalen |
|
quote: Nee ik bedoelde dat mijn ouders het gas ect. betaalt dat hoef ik gelukkig tot nu toe nog niet te doen .. |
|
quote: Op mijn 14e had ik ook al meer dan genoeg geld voor concerten en andere zooi, ligt gewoon aan waar je je geld aan wilt uitgeven. en on topique: de 6 bands die er nog bij komen mogen wel bands van enige kwaliteit zijn, want dit lijkt nog nergens naar. |
|
quote: Ik kreeg op mijn 14e gewoon een paar gulden zakgeld en daar moest ik ook mijn kleding van betalen en alles wat ik wilde doen (oja en mijn spullen voor school zoals kaftpapier, agenda). Had wel een krantenwijkje, kreeg er een paar gulden voor maar als ik dan een keer naar een concert ging was dat wel snel op. Even twee keer 35 euro (jaja toen iets met guldens nog hehe) neerleggen was er niet bij. Maarja tijden veranderen, ahja vroegah. Anyway, nieuwsgierig naar wat er bij komt. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-09-2006 18:04] |
|
quote: Tegenwoordig verdient krantenrondbrengen veel beter dan vroeger... Ben inderdaad ook benieuwd wat er nog bijkomt... Hopen dat Kutschurft of Fluisterwoud ofzo.. Of natuurlijk Behemoth |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |