|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Verdomme... hier is nog geen topic over: PARTY SAN METAL OPEN AIR 10 T/M 12 AUGUSTUS Bad Berka, Duitsland BANDS: Eroded Rompeprop Naglfar Master Mourning Beloveth Killing Spree Cryptopsy Six Feet Under Hate Tankard Setherial Marduk Thyrfing Dew Scented Kaamos Desaster Hypocrisy Deströyer 666 Turisas Niflheim Kataklysm Hellrunar Severe Torture Watain Enslaved Illdisposed Rotten Sound Akrival Meer info: http://www.party-san.de en http://www.zwaremetalen.com/nieuws/6320/Party-San-Metal-Open-Air-2006.html "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! |
|
GANZ GEIL!!!! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
LOL Duitse festivals for teh win! |
|
Als je het niet erg vindt doe ik eerst nog even king diamond, graspop en wacken |
|
Zit dat het aftellen in de weg dan? Ik ook eerst nog Waldrock, Stonehenge, Wacken (tevens Duits en geil) en nog wat losse flodders van concerten.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Dat niet idd. Maar Dan lijkt het net of je de rest liever skipt |
|
Tsja, dat is precies dat "über Alles-effect," hè? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
LOL! Ik heb er iig bruut veel zin in. Eerst lekker wacken en dan door rijden naar party san |
|
quote: JOEPIEEEEEEEEEEEE!!!!! jij gaat ook Ol? carcasstrid |
|
quote: Tuurlijk! Hoe had ik jou anders kunnen vragen om mee te gaan |
|
quote: *hap* ongelooflijk... carcasstrid |
|
damn! Owned |
|
HIEGH! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Audiophile in de vorm van een AngelofDeath, ENG! |
|
- Greycloak - Flappie Alzheimer What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - Flappie Alzheimer - Snoodaerdt & co Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: gade gij??? DAMN, MAG IK MEE????? signature |
|
- Deathlike Mike - AngelOfDeath - Rajacker - Greycloak - Flappie Alzheimer - Snoodaerdt & co "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Normaalgezien wel ja!! Precieze regelingen ivm vervoer moeten nog bevestigd worden, maar ik ben alvast van plan om te gaan ja Uiteraard ben je welkom om mee te gaan!! Als dat te regelen valt uiteraard met vervoer é...maar denk wel dat we sowieso iets kunnen vinden é Wat een line-up!!! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Ik wil ook, maar nog geen vervoer wehehe. Komt vast wel goed, mooi feestje |
|
Was er hier een tijdje geleden ook eens niet een oproep om een busje in te leggen ofzo? Dat zou denkek voor heel wat mensen de stap om te gaan al een stuk kleiner kunnen maken... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
- Deathlike Mike - AngelOfDeath - Rajackar - Greycloak - Flappie Alzheimer - Snoodaerdt & co - Oscura - M. - General Skullfucker |
|
allerlaatste show van kaamos op party san! |
|
quote: Goedzo, Duitse festivals heerschen "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Volgende pagina |