![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 11-01-2002 17:30] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
hmmkay.. zou ook niet best geweest zijn als ze met SOAD gingen toeren. Toch wat klassen minder! "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: wie?? meshuggah of SOAD?? ![]() ![]() |
|
Ik vind beide bands wel ok alleen is meshuggah een stuk moeilijker om te spelen ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: ja, als je iemand ontmoet die zegt dat hij het makkelijk vindt om iets van meshuggah te spelen is of een muziekgod of een ijlende idioot! ![]() |
|
quote: haha zo is het maar net ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
8 snarige gitaar...donders!!! ![]() ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
MESHUGGAH with new album to come out MESHUGGAH are tentatively scheduled to release their fourth full-length album, entitled Nothing, on August 6th through Nuclear Blast Records. The group's first disc of new material since 1998's Chaosphere, Nothing is currently being produced by the band at Dug-Out Studios in Uppsala, Sweden, and at their home studio just outside Stockholm. The full track listing for Nothing is as follows: 01. Perpetual Black Second 02. Straws Pulled at Random 03. Rational Gaze 04. Stengah 05. Closed Eye Visuals 06. Spasm 07. Assembly 08. Path of the Frightened 09. Scorned Shadows 10. Glints Collide The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
YEAH !!! Ben echt benieuwd naar die nieuwe cd van hun...... die gasten rulen gewoon ![]() ![]() |
|
Meshuggah op Summer Breeze OA 2003!!! ![]() Dit moet je ooit live hebben gezien! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik las het ook gisteren.. Begin er meer en meer zin in te krijgen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ik wil Meshuggah ook op With Full Force ![]() ![]() |
|
30 juni: MESHUGGAH in de Melkweg..... ![]() waarschijnlijk de 29 ste ook ergens te bewonderen in NL.. ![]() |
|
Ah, dat valt in mijn vakantie. Toch eens in de gaten houden. ![]() |
|
iemand de nieuwe ep "I" al gehoord, klinkt weer wat vetter dan Nothing. Met een ongelofelijke RITME sectie gedurende bijna de hele 21 minuten, mwehehehe. Geen wonder dat ze dit nummer live nimmer zullen spelen....de zanger gaat met zijn stemvervormer wel steeds meer op Al Jourgensen lijken....of andersom, maar hij blijft nog steeds wel herkenbaar... ![]() |
|
Ik heb 'm gehoord en hij is HARD! SNOEIHARD! Die drums, die solo's, die ritmes, die strot, onmenselijk! ![]() Nu maar wachten op Catch 33, dat wordt een hele aparte ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Heb 'I' nu een paar maal beluisterd en het bevalt mij ook een stuk beter dan 'Nothing' weer wat sneller werk hier en daar. Op momenten is het m.i. wel iets langdradig en monotoon, anderszijds staan er een aantal knettergave gitaar-riffs op die echt van grote klasse zijn, en inderdaad wat een ritmesectie! Ben benieuwd naar het album ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Ik ben zelf na een paar keer luisteren een enorme Nothing-fan geworden. Hoewel Destroy Erase Improve en Chaosphere ook wereldplaten zijn. Nothing is wat trager, maar kent een enorm gave drive met die 8-snarige gitaren! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hoewel ik Nothing wel iets minder vind staan er zeker een paar topnummers op, het topnummer van mij van die plaat ' Strings Pulled at Random' But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote:Straws Pulled at Random is idd ook een van mijn favo's. Maar mijn favoriet blijft toch Rational Gaze: "Never stray...from the common LIIIIIINESS!!" ![]() En ook Perpetual Black Second is de moeite meer dan waard! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
I draait ook bij mij dagelijks een paar rondjes en ik vind het een flinke stap voorwaarts ten opzichte van Nothing die mijns inziens een aantal te trage momenten kent en een paar mindere tracks. Nee, dan deze, een heerschende track met alles wat Meshuggah zo speciaal maakt. Vermoedelijk mijn favoriete metal plaat dit jaar (hoewel TDEP ook een extreem goede opvolger van Calculating... hebben gemaakt). ![]() |
|
zo...da's behoorlijk technische shit hey.. ![]() ![]() |
|
..oh? ![]() |
|
quote: Whooops inderdaad 'straws' even te lang in de nieuwe Pabo gids gekeken geloof ik ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |