![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Toch niet? ![]() Wel gave girlies btw. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
15 euro, viel me reuze mee. ![]() |
|
killswitch engage- as daylight dies ![]() |
|
Totaal hippe Nordica Beast X10 skischoenen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Skien is voor Paupers! ![]() |
|
quote:Neen, snowboarden is voor paupers. Skieen is voor hippe mensen. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 09-12-2006 17:24] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Niks d'rvan .. zo lang de halve gooise matras skiet is het te pauperig voor woorden.. ![]() |
|
quote:Ik kom op de piste alleen maar hippe mensen tegen (snowboardes buiten beschouwing gelaten). Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Een nieuwe Boog...damn evengoed 80 eurootjes Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Voor het eerst sinds 2001 in een Lidl geweest. Heb van all hun bier wat meegenomen. Damn, dat kraftbier is ook best kraftig! ![]() ![]() |
|
een insectenboek en een afstandsbedienbare roflcopter ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Anathema - Alternative 4 Anathema - A Fine Day To Exit Anathema - A Natural Disaster Neurosis - Eye of Every Storm Pelican - Pelican Pelican - Australasia Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Post ff een plaatje!! Suck my piss ![]() |
|
hehehehe.. idd! ![]() net: Converge - Jane Doe Shirt Small. COnverge - Ballerina shirt Small. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Small ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Alleen echte mannen dragen xxl ![]() |
|
Mannen die wouden dat ze nog Small konden dragen, dragen XXL ![]() Maar whatever.. het zit mij gewoon chiller. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: goeie shit ![]() quote: hehe idd [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-12-2006 14:44] Je moeder. ![]() |
|
Gekregen : God Dethroned - The Toxic Touch Napalm Death - Smear Campaign ![]() ![]() ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: onderweg ![]() Je moeder. ![]() |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:Wouden? ![]() |
|
"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
de roflcopter! en vergeten te vermelden: een flesje hertog bubba ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |