![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Broek Overhemd Colbert Riem ![]() |
|
quote: Ik ook! Lekker ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
een wok een weegschaal manicure achtig ding Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Oja, ook dit: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Nope. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Malienkolder in m`n bezit..plus een helm erbij gekregen 18 kg zwaar dat kreng...dikke heersch en foto`s volgen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Al aan het voorbereiden als Saddam straks wordt opgehangen? ![]() |
|
quote: FOOOOKKIINNGGG VET! morgen haal ik hem op ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 27-12-2006 19:17] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
bewitched - rise of the antichrist kale vandale - nationaal kabaal signature ![]() |
|
Net een nieuwe 20 inch flat screen monitor gekocht. Wat ziet zm er raar uit dan ?? ![]() Ik zie zm in het midden staan en de rest is leeg en zwart ![]() Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com ![]() |
|
Kekal - Acidity Meshuggah - Nothing (CD+DVD) Pig Destroyer - Terrifyer (CD+DVD) ![]() |
|
quote:gheghe had ik met m'n 19" ook .. retegaaf blijft dat ![]() |
|
quote: Ha, ik heb ook net een 19" TFT gehaald. Vergeleken met het 14" scherm van mijn laptop is dit wel " ![]() HEERSCH ![]() ![]() |
|
José Ortega y Gasset - Wat is filosofie Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Gisteren een lange rok met bloemetjes en vandaag een rood jurkje. Héél hippie verantwoord. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Ik ga NOOIT meer iets kleiners kopen, wat is 19" heersend zeg, ook voor games en andere dingen .. zoveel meer rust en overzicht ![]() |
|
quote: Idd. ![]() Ik werkte normaliter namelijk altijd op 2 21" CRT's op 1600*1200, dan downscalen naar 1*1280*1024 op een 14" is echt een afgang. ![]() |
|
nieuwe visjes!! signature ![]() |
|
Ach een 2e is voor mij zinloos .... Maar TFT's kosten tegenwoordig geen ruk meer dus prutse op een klein rotmonitortje is voor paup0rs! ![]() |
|
Ik pleur er volgend jaar gewoon een LCD televisie van zo'n 86cm tegenaan is de planning ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote:Tja, jij hebt ook wat meer om te compenseren ![]() Maar dat werkt imho niet fijn als je zo dicht op zo;n groot ding zit ... ![]() |
|
quote: Daar heb ik Wabla al voor ![]() Neu. Is ook zodat ik op de bank kan zitten en de hele TV/console/PC zooi in 1 ding kan integreren. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Hmm geen behoefte aan, dan ist helemaal vechten om afstandsbedieningen .... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |