|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan niet voor the Famous Grouse spreken, maar wat Jameson en Mansion House betreft... ja Vooral Mansion House, wat is dat een straf om te drinken zeg. |
|
quote: Jij je zin Nico maar IMO zijn het allemaal whisky's. Ik maak alleen wel onderscheid tussen argeloos-mixbare whisky en ik-zou-het-niet-dúrven-mixen whisky. quote: Mijn absolute favoriet, bar none |
|
quote:Ik heb altijd Tullamore Dew, wat vind je daar dan van? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Tullamore Dew...veel te lang geleden weer. Kan me de smaak niet herinneren. Verder: Sjonnie Loper Zwart = jeugdsentiment. Voor zolang ik mij kan herinneren zag ik altijd m'n opa met z'n glaasje Black Label en ijsklontjes zitten staren naar de bergen achter z'n huis. Very goed te zuipen. O ja, Ballantine's ook zéér goed te zuipen. De ballen van Tinus FTMix! [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 19-12-2006 17:26] |
|
quote: Ha, met eeen flinke sloot cola en ijsblokjes is de ergste bocht nog wel te zuipen, I guess. quote: Ook zeker de lekkerste whisky die ik oot gedronken heb, de 17 jaar oude. Vond hem zelfs lekkerder dan een Springbank die ik ooit eens gekocht heb die 2 keer zo duur was (om en nabij de 140 euro voor de fles als ik het me juist herinner..) quote: Bocht. Echt niet te zuipen. Sorry. Het fijne van een goede whisky vind ik dat de drank een gebalanceerde smaak heeft die er bijv. met een drupje bronwater nog beter uitkomt. De meeste blends en goedkopere single malts hebben 4574667566 smaken om het gebrek aan smaak te maskeren. Mixdrank, at best. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-12-2006 17:32] |
|
Geruild: Die Apokalyptischen Reiter - All You Need is Love Opeth - Blackwater Park |
|
Fles GlenDronach whisky en nog wat inkopen voor het kerstdiner volgende week "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
|
|
quote: Oei, ik moest even kijken. Maar het is een tas! Ik had vroeger zo'n t-shirt edit: in die kleuren dan, niet dat model [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 19-12-2006 22:36] Hatsjikidee! |
|
quote: Nee hoor! Het is een megamuts met kijkluik. |
|
quote: Ja, je maakt er nu wel een grapje van maar dat was inderdaad mijn eerste gedachte Het leek me alleen zo onwaarschijnlijk dat MMayo er een ondersteboven foto van zou plaatsen. Hatsjikidee! |
|
Friedrich Sleiermacher - Over de religie F.M. Dostojevski - Aantekeningen uit het ondergrondse Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: LOL toen ik ff snel voorbij kwam scrollen leek het een badpak!!! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
dat dacht ik ook |
|
quote: Ok, ik probeer de volgende keer jouw aanraden een keertje (even teruglezen) en dan zal ik het je wel melden. Ik ben te n00b op whisky-gebied. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: ik aan zo'n babydraagzak op één of andere vage manier Je moeder. |
|
quote: Onzin Spec, Nico is veel te sn0b voor whisky onder de €666 per liter. Ik heb zelfs meester-destilleerders horen zeggen dat er geen verkeerde manier is om whisky te drinken. Desondanks zou *IK* een duurdere whisky nooit mixen. Tegelijkertijd zul je mij hooguit "jammer hoor" horen zeggen tegen iemand die z'n Blue Label met cola wil drinken. Moet 'ie zelf weten. (Als het MIJN Blue Label zou zijn krijg je wel de deur toegewezen. Hard.). |
|
quote:Ik geloof dat er slechts 'mango'smaak aanzit. Al kon ik weinig mango ontdekken in die zoete chemische bagger. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Carl Perkins - rock rock rock (verzamel dubbel cd 2002) Jerry lee lewis - last man standing |
|
Graties op de mat: Black Death/Leviathan - Totentanz II/Portrait in Scars Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Misschien begint je biologische klok te tikken? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Anjoopt: zwarte K-Swiss schoenen * 2 gave vesten van Puma en nog iets * Oordopjes van Philips voor mp3 * Quake IV *Notice hoe stoer ik de merken hier vermeld |
|
laatste maand: Agalloch - Ashes Against The Grain Aphex Twin – Come To Daddy EP Biosphere - Substrata/Man With A Movie Camera Bonnie ‘Prince”Billy – I See Darkness David Sylvian - Aproaching Silence David Sylvian - Dead Bees On a Cake Fennesz - Endless summer Fennesz - Field Recordings Fennesz - Venice Isis – Clearing The Eye ((DVD) Jeff Buckley – Grace Mono - You Are There Porcupine Tree – Stupid Dream Songs: Ohia – The Lioness Steve Reich – Different Trains Steve Reich – Drumming Steve Reich – Music For Mallet Instruments Steve Reich – Tehilim/Eight Lines/You Are (Variations)/Desert Music Steve Reich - Music for 18 musicians Strapping Young Lad – For Those About To Rock (DVD) William Basinski - The Disintegrated Loops II Ulver – Themes From William Blakes’The Mariage of Heaven and Hell met0l |
|
quote: Vet Maarre, het is "Aboot" Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |