![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Chimay is da BOMB ![]() ![]() |
|
- Heeeeeel mooi jurkje met zwart kant voor Xmas - Zwarte laarzen met hak Woehoe, ik word nog eens vrouwelijk... ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: xmas? Thuis? ![]() |
|
quote: Ik zou echt bijna een traantje loslaten. ![]() ![]() |
|
quote: ja zekorz... België heerscht qua bieren...Daar kan Nederland niet tegen op. Weer 2 volle kratten met allerlei soorten...van 6 tot 13,4 % alcohol ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: 1000% mee eens! ![]() ![]() |
|
"aanjopen"??? gaan we hier nu ook al "muurinees" spreken??? ![]() |
|
Internet-kruisbestuiving, Attila. Leidt tot versnelde taalontwikkeling (volgens taaldeskundigen althans). [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-12-2006 17:50] ![]() |
|
Hippe jack&jones trui. niet erg hippe maar wel cheape H&M Hoody. VEEEEEELLL teveel vreten onderweg vorige week. Bananesap. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ik zou dit eerder al een soort tegenbewijs zien. ![]() ![]() |
|
Ik ook vind persoonlijk internettaal afbraak doen aan talen maar strict genomen is ook dat "ontwikkeling". ![]() |
|
quote: Maar nog niet helemaal?! ![]() ![]() quote: Nee. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 02-12-2006 18:03] Disko Disko Partizani ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 02-12-2006 18:03] Disko Disko Partizani ![]() |
|
Cd beurs aankopen: ![]() cds: Elvis - Promised Land Brian Setzer - Rockabilly Riot! A Tribute To Sun Records Johnny Cash - American V: A Hundred Highways Johnny Cash - American II: Unchained Johnny Cash - At San Quentin (2cd + dvd) Nick Cave & The Bad Seeds - Murder Ballads Queen - Pre Ordained Tom Waits - Orphans (limited edition) Mark Knopfler - Sailing to Philadelphia The Rolling Stones - Stripped A Nightmare On Elm Street 4 (soundtrack) Kristallnacht - Blooddrenched Memorial 1994-2002 Urfaust - Verrätarischer, Nichtswürdiger Geist Apraxia - Ideologia dvd's: Stray Cats - Rumble in Brixton Slither En tot slot het meest geniale: ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Ik zie het aan de url, maar dat is dus pinhead? Wel een ouwe kop gekregen. Maar wel een heerschende foto. ![]() ![]() |
|
quote: Ook in de hel tikt de tijd door. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Jep, het is overigens het enige wat gaaf is van de muur. Aanjopen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Nee. I'll believe you when I see it! ![]() ![]() |
|
Een bijl en een vikinghelm, voor een vertraagde helloweenparty gisteren ![]() ![]() |
|
The Dark Crystal van Jim Henson...en een zwikkie oliebollen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Viva Pinataaaaaa voor xbox 360 ![]() ![]() ![]() ![]() You suck and that's sad ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |