![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Das niks nieuws toch ![]() ![]() |
|
quote: Nou, met de jaarwisseling ben ik in zwolle. Zal dan speciaal voor jou een catwalk doen, goed? ![]() ![]() |
|
quote: Kut, dan ben ik er niet ![]() Filmpje van maken dan maar! ![]() ![]() |
|
quote: Nou zeg ![]() ![]() ![]() |
|
Nog meer bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
~ Zoltan Kodály - Orchestral Works (2CD) ~ Spastik Ink - Ink Complete ![]() ~ Pjotr Iljich Tchaikovsky - Symphonies 4-6 (2CD) ~ boek over Bernhard Haitink Ja, ik volg een studie klassieke muziek... ![]() ![]() |
|
ik dacht aan kerstkadeau's voor je overgrootouders ![]() signature ![]() |
|
Ik ben m'n eigen overgrootouder. ![]() ![]() |
|
een vreemde vorm van reïncarnatie signature ![]() |
|
Sabian 18" aax studio crash ![]() ![]() |
|
![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heb je de verkeerder link te pakken Burzum ? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Gister gekocht; - een geurtje voor mn lief - DVD "Score" van DT - 2 oudejaarsloten ![]() |
|
-Overknees met olijfgroene en bruine strepen en kant. -Rode glitterwuppie. Gekregen van Verval: Horloge set met 3 bandjes 1 roze, 1 lila en 1 zwarte met een soort van gaatjes. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() En gekregen: ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
4 flessen 'Kwak' met heerschend glas erbij ![]() 2 nieuwe vesten ![]() 2 nieuwe hippe shirts oja, en nog maar wat medicijnen ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
hip????? oesje, wok ziek? signature ![]() |
|
quote: ![]() ![]() oja, en ook nog shirtje gekocht van de 'barsjok' ![]() ziekskes ja, al hele week ![]() ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
klote! ik wok sinusjen ik klinkt als zo een mottigen ollander "waawom gebeuwt dawt tsoch iedewe keew met onsj hî" signature ![]() |
|
lol!!! Ik weet eig zelfs niet hoe ik klink want ik heb permanente 'natuurlijk' oordopjes in!!! Ik hoor nog slechter als een bejaarde smurfenliefhebber!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Afgelopen zaterdag als kerstkadootje: fles whisky. Ik weet alleen niet meer welke want hij zit ingepakt ![]() edit: typo en nog 3 proefflesjes van héle dure whiskey. Iets als Balvenie ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 24-12-2006 23:50] Hatsjikidee! ![]() |
|
I - Between Two Worlds Immortal - Blizzard Beasts Immortal - Diabolical Fullmoon Mysticism Belphegor - Pestapokalypse VI Deicide - The Stench of Redemption Marduk - Those of the Unlight Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Dat zijn de stoerdere platen. Domini Inferi - Devil Cvlt Paysage D'Hiver - Schattengang Negura Bunget - 'N Crugu Bradului Nuit Noire/Call me Loretta - Split 7" Nuit Noire - Furibond Elegance 7" Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Cool! ![]() Ga ik ook naar op zoek. Bareuh... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |