![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een plastic zak gaat niet kapot van 6 cd-tjes ![]() ![]() |
|
Sterf. De "hengels" scheurden af.. ![]() ![]() |
|
Ik blijf het dubieus vinden.. KLACHT: Snaack verzint godvertopic posts.. ![]() ![]() |
|
Ik wil wel een foto voor je maken hoor, van de kapotte doosjes en het gescheurde tasje ![]() ![]() |
|
Graag! ![]() ![]() |
|
Trollie, doe eens niet zo vervelend ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
sinterklaas cadeau Je moeder. ![]() |
|
een adventkalender, voor elke dag een chocolaatje ![]() snackjes en een borsteltje voor m'n konijn ![]() ![]() |
|
quote: Kun jij je inhouden en maar 1 per dag eten? Ik vrat zo'n kalender meestal in 1x leeg vroegah ![]() OT: Nightmare Before Christmas hemdje is binnen, woei ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
dat is inderdaad nog afwachten ![]() het was dus koopavond, schijnbaar ![]() ![]() waarom verkopen ze nergens meer twister ![]() voor mezelf een plectrum ![]() |
|
Zojuist een master's hammer shirt. Heerscherdeheersch. ![]() |
|
bah, wat een lelijk shirt. ik had meer klasse verwacht, oudje. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Lelijk????? Man, dit is pure cult. Al zou er een voet van raj opstaan met het logo van master's hammer erboven, dan zou ik 'em nog kopen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hmm.. New American Gospel vind ik een beetje tegenvallen eigenlijk. Mis de knallers een beetje. Maar misschien is het eeen groeiplaat. Desondanks wel een fijne plaat hoor, daar niet van. Maar ik heb niet gelijk zoiets van "FUCK YEAH IK GA DE HUISKAMER SLOPEN!11!!!1" als ik hem aanzet. ![]() |
|
Heb je de remastered-versie? Die klinkt iig een stuk beter dan het origineel. ![]() |
|
'n beetje goud van oud maar beter laat dan nooit ![]() Danzig - How the gods kill Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ik denk dat ie moet groeien, ik ben begonnen met luisteren met Ashes of the Wake, die is wat gelikter, New American gospel is een stuk rauwer. De laatste vind ik nu een stuk bruter. Check Burn the Priest ook eens als je toch bezig bent, lijkt wel aardig op New American Gospel, is ook van Lamb of God, maar speelden toen nog onder andere naam, Burn the Priest namelijk. ![]() |
|
quote: ![]() Die had je van mij zo mogen hebben, als ik het ergens terug kon vinden. ![]() |
|
quote: Ik denk het wel, met bonustracks enzo erop. De productie vind ik ok, het zijn meer de nummers die ik niet echt vind knallen. ![]() |
|
quote: Dat ga ik zeker doen. Lekker met de koptelefoon op mijn nieuwe aankopen grondig beluisteren ![]() quote: Ah, thnx voor de tip ![]() ![]() |
|
nieuwe ahab signature ![]() |
|
DERNIERE VOLONTE - Devant le mirior LP+7". Eindelijk ![]() Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |