![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net via Interslet ebay...Een Vikingschild..Diameter 80 cm.. ik kan gewoon niet wachten... ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Net een Gadget en Nasum Shirt in Small bestelt ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
Wat shirts, 2 dassen, tweede helft rijcursus. Dag 13e maand, tot nooit meer ziensch! ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Kasjmier trui. En een mooie bijpassende ribbroek. Heel hip! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Jas, met de oude een ongelukje op de fiets gehad waardoor die niet zo netjes meer is. Overhemd. 2 truien. ![]() |
|
quote: ribbroeken zijn altijd goed ![]() Je moeder. ![]() |
|
en gay. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Juist. Alleen strakke zwarte spijkerbroeken zijn ultiem heterosueel. Je mannelijkheid kan je onderstrepen door je sleutels aan je broek te dragen. ![]() |
|
Ik draag alleen maar wijde zwarte broeken, bij voorkeur van het uber neger merk pelle pelle, ja, als ik nu toch al bekend sta als sp stemmer kan ik dit net zo goed bekend maken. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Bier Guinnes bier bier bier bier guinness bier bier guinness bier bier bier, cds... puik weekend :D I am the 1%. ![]() |
|
quote: niggah ![]() Je moeder. ![]() |
|
Niet MIJN aankopen, maar Sinterklaascadeautjes! Gekregen: - Princess sandwich grill - dvd 'De lama's spugen erop los' - Boekenbon ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Muddy Waters - got my mojo working Muddy Waters - They call me Muddy Waters The lonious Monk - It's Monk's time Crowbar - Past and present Count Raven - Destruktion of the void ![]() I am the 1%. ![]() |
|
![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
Vet hoor, Skully! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
boven goed, onder kut trekm dat type films niet zo .. ![]() |
|
"...ignore this terrible drug" daarom. Suck my piss ![]() |
|
quote: Dat is de normale plek hoor ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Over het algemeen wel ja. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
William S Burrougs - Naakte lunch William S Burroughs - Verdelgen James Frey - Mijn vriend Leonard Ken Kesey - Lucifer's doos Iain Banks - Wespenfabriek Charles Bukowsji - Notes of a dirty old man ZO.. Mijn boekenkoopqoutum wel weer gehaald voor deze maand.. Iemand nog een grote boekenkast te koop?! ![]() |
|
Despised icon - the healing process Mastodon - Leviathan Gojira - From Mars to Sirius The Black Dahlia Murder - Unhallowed Lamb of God - Ashes of the wake Lamb of God - New American Gospel ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |