![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik verzamel die zooi, hehe. Kijk maar eens hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2031350/7 Als je wat weg doet, laat het mij dan weten. ![]() ![]() |
|
Ik doe het niet weg, veels te leuk spul. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: winkeltje in breda hier, weet niet hoe het heet ![]() ![]() |
|
Black&Decker Workmate (Halve prijs actie) Etna RVS afzuigkap ![]() Kan ik eindelijk m'n kookplaat straks inbouwen om weer normaal te koken. ![]() ![]() |
|
quote: Jammer en ja, idd. ![]() |
|
Heel veel kleding voor de kids (altijd leuk om te kopen ![]() - zwarte lange jas met capuchon met bontkraag - superstoer colbert-winterjasje in visgraat grijs/bruin - zwart t-shirt met lange mouwen - nog een zwart t-shirt met lange mouwen - donkergrijs jack met lichtgrijze afritsbare capuchon - 2 spijkerbroeken Ik ben weer blut... totdat de helft teruggebracht kan worden ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Ik wist niet dat jij kinderen hebt. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik wou het net zeggen ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Dat hoor ik van meer mensen ![]() en dan raken ze pas goed in de war ![]() Maar ik heb er dus 2. ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Shure Beta 58A (limited edition, zwart). En nog in de aanbieding ook. Leve Feedback! ![]() “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” ![]() |
|
Mag ik vragen hoe oud je bent? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: En hoe oud ben je? ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:Donderdag 27 September 1973 Profiel ![]() ![]() |
|
ja maar... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Ja? had je wat? ![]() ![]() |
|
Ja joh, je weet het al ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Ik wilde gewoon even zeuren! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: *POEF!* ...en ik vaag denken dat je ergens 24~26 was ofzo ![]() ![]() |
|
Kijk, de verwarring slaat al toe ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Nevermore- This Godless Endeavor Black Sabbath- Sabbath Bloody Sabbath Berlinger/Milner- Metallica; This Monster Lives [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 21-12-2006 22:56] ![]() |
|
Zwarte coltrui en muurverf ![]() Go! Go! Go! ![]() |
|
quote: dat had ik vorig jaar op occultfest dus ook hehe nouja, voor oudere vrouwen is het altijd een compliment om jonger geschat te worden he ![]() Je moeder. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |