![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha nu je het zegt. Gekke Canadezen ![]() |
|
quote:Ik zit eraan te denken er een fles normale erbij te kopen en ze dan tegelijk in de cola te flikkeren. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Als je een goede tandartsverzekering hebt zou ik dat zeker doen ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Misschien is het dan leuk om een keer naar een whiskey-proefavond of whiskeyfestival te gaan. Dat zijn hartstikke leuke bijeenkomsten waarbij je echt iets opsteekt over de drank (er valt nl. behoorlijk wat over te vertellen) en waarna je er ook veel meer van gaat genieten ![]() Ik ben ooit begonnen met Tullamore, mijn huidige favoriet in de categorie "niet onfatsoenlijk geprijsd" (tot een pleuro of 45 per fles) is de Macallan Fine Oak van ik geloof 10 jaar oud. Die is vrij mild vergeleken met bv. Islay Malts. En inderdaad als ik dan terugga naar Tullamore smaakt het eigenlijk naar medicijn ![]() [Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-12-2006 19:53] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Whiskeys met 'turfsmaak'. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
The smokier the better ![]() ![]() |
|
M'n amiga 500 is binnen. ![]() ![]() |
|
gij ouwe bok ![]() ![]() |
|
quote:Alsof ik mezelf dik 20 jaar geleden hoor praten ![]() ![]() |
|
Nerd 'till death! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Toen wastie vast een stuk duurder, hehe. Nu 21 euro. ![]() |
|
quote:Geen idee. Mijn pa had hem gekocht ![]() |
|
quote: Heersch! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Nieuwe panterprint pumps ![]() denk dat mn bovenbuurvrouw die ook wel tof vind? ![]() ![]() |
|
Kleine fles (350 ml) Johnnie Walker Red Pakje Luckies ![]() |
|
Mascara, huhuhuh, No 7, super sensitive hypoallergeen. Whooi. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
3 truien van Hooligan Streetwear. en 1 van Sparta. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: + 1 Al ging ik hem wel ophalen toen ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: die zooi was vroeger gewoonweg erg duur. We kochten ooit in duitsland een commodore 128. Was volgens mijn vage geheugen iets van 1000 gulden. ![]() |
|
quote: Ja!!!!!!!!! ![]() Waar? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: F-Zero! Die heb ik nog op de Snes! ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik ook. ![]() ![]() |
|
quote: Ik heb al die zooi nog, ook van de gewone Nintendo + lightgun, Snes zooi en Nintendo 64 zooi. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |