|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik vond ze live matig. En XneggieX vindt 'm tof wat garantie geeft voor een kudt plaat. Maar ach, toch maar proberen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zolang het maar met dt geschreven wordt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
gister 2x Tool op vinyl, Undertow & Opiate, na vorige week Lateralus picture disc te hebben aangeschaft nu alleen Ænima op vinyl nog.. iemand die em nog heeft in goede staat en em toevallig kwijt wil? the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Jon Oliva's Pain - Maniacal Renderings 2e hands vinyl: Raven - Live At The inferno YES - The YES Album YES - Close To The Edge bub |
|
-American Pie 1 t/m 5 DVD -Pulp Fiction 2DVD (Had de enkeldisc al, maar voor 2,99 wil ik de 2DVD ook wel hebben ) -Clerks DVD -Usual Suspects Special Edition 2DVD -24x24 multikabel (jack-jack) -19" rackplaat Eindelijk binnen en aangesloten: Behringer MX2442 24 kanaals mixer Boss ROD-10 Distortion (Godver dat ding is een instrument opzich, WAT EEN NOISE/RUIS! ) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Mooie uitgaven van Lord of the Rings (3 delen), The Silmarillion, Unfinished Tales en de Hobbit. LotR natuurlijk al gelezen maar de andere 3 nog niet Hatsjikidee! |
|
Coldplay - A Rush of Blood to the Head Coldplay - Parachutes Kreeg nog € 5,00 korting bij de Free Record Shop omdat een 3e cd die ik wilde hebben er niet meer was Relaxte lui daar krijg wel vaker korting. |
|
quote:ja, vind je het heel gek Fuck the world and fuck you |
|
quote: Bedoel je dat in de zin van het zijn kut cd's of omdat ik er regelmatig zou komen (valt wel mee trouwens) Of beide? :D |
|
quote:dat je dr regelmatig komt uiteraard. dat het kut cds zijn, ach daar kom je zelf snel genoeg achter wahahahaha. Fuck the world and fuck you |
|
Iets met verschil in smaak, slet. |
|
quote:Weet ik.GBK al gebrand ? Fuck the world and fuck you |
|
Nee en als je zo door gaat doe ik dat ook niet meer |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tuurlijk wel knul, kom voor elkander |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
zojuist besteld |
|
een boybeater!!! Fuck the world and fuck you |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Boxjes voor de mp3speler, pet en nog wat andere rommel. |
|
quote: hip he |
|
SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hele gave lage schoenen met panterprint. Zwarte panty Truitje met achter een soort van aanrijgveter. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Binnen! Godver wat is die Lunar Aurora goed zeg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |