![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zwarte steun dinges voor mijn knietje. JAWEL! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Zwarte steun! Oplichter!! ![]() |
|
Gheheh ja maar ik kan voor het eerst in tijden een trapje oplopen zonder me aan de leuning omhoog voort te trekken ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Opoe! ![]() |
|
Een berg rekeningen betaald.. Hmpf. ![]() |
|
Tja ... hoort erbij ![]() Moet je ze eens vergeten ![]() ![]() |
|
quote: Opa dan nog steeds hoor ![]() Broekie ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
-Limoengroene nagellak -Zwarte nagellak -Felroze lippenstift -Agenda Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Cadeautje van m'n lief. ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nog wat gaye pop gekocht: Placebo - Without you i'm Nothing Placebo - Placebo Muse - Absolution Ik heersch. ![]() |
|
quote:Nep elvis. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Muil houden. Cash heerscht ![]() ![]() |
|
singstar pop en singstar rocks (ned) woei! ![]() |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Jaja, dat is even een verrassing zeg ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Wtf? Daar heb zelfs ik er maar 1 van. Gaaf! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: signeer 'm ff man...doe nie zo lullig... Herman van de bakker ![]() |
|
Hehehehe. Moettie 'em maar ff opsturen, ja. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Kaartje MDB Kaartje Bodies the exhibition ![]() |
|
een nieuwe snare (Noble & Cooley 6.5" * 14") ![]() ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: Gay ja, maar wel gaaf ![]() ![]() |
|
quote: ? heb je een vriendin of zo??? ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |