![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Unleashed- Hell`s Unleashed Jon Oliva`s Pain-Maniacal Renderings ![]() |
|
quote:jon oliva ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Fuck dat ligt niet echt in de buurt van Amersfoort ![]() Maar volgende week The Unforgiven ![]() ![]() |
|
quote:jammers...de setlist deze keer wordt wel weer erg gaaf, k moet weer lampjes doen de hele tour...in Belgie spelen ze trouwens 21 april en chriss caffrey en circle 2 circle zijn er dan ook......... wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Chriss en Circle ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
met een beetje mazzel komen ze ook wel op graspop of wacken ![]() ![]() |
|
quote:ze zijn flink bezig met regelen voor verschillende festivals ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ok dan ![]() ![]() wacken heeft nu al een goeie line up ![]() ![]() ![]() |
|
Carnivore- Logo shirt Overkill - Fuck you shirt Als er iemand nog een goeie site/mailorder weet voor Carcass en Mercyful fate/King Diamond shirts, houd ik me ook aanbevolen.. ![]() |
|
Nighttime birds gearriveerd ![]() operatie vernieuwen van The Gathering cd's gaat naar volgende level ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
|
Dynamo voor de auto. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kojjem niet meer aan aantrappen nee? ![]() |
|
Aske - R.I.P. (12") Blood Axis - Blot: Sacrifice in Sweden AMESOEURS (FRA) - RUINES HUMAINES DIABOLICUM (SWE) - DARK BLOOD RISING EMPEROR (NOR) - IX EQUILIBRIUM GHREMDRAKK (BEL) - STERRENPRACHT KORGONTHURUS (FIN) - S/T LIK (SWE) - LEKAMEN. ILLUSIONEN. KALLET NOCTURNAL BREED (NOR) - THE TOOLS OF THE TRADE SUNWHEEL (POL) - MONUMENTS OF THE ELDER FAITH URN (FIN) - DAWN OF THE DEVASTATION Puissance - Grace of God Arditti - Marching on to Victory Helvintr – Journey into Frigid Enclave (promo CDr) Darkthrone - Plaguewieder Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ulver - The Trilogie viel vandaag op de mat ![]() ![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
quote: He, is dit de nieuwste? Ken deze niet, en belanmgrijker, is het wat? (Is toch zonder Lennert Nijs als tekstschrijver?) ![]() |
|
company of heroes ![]() |
|
dvd: Smokey & the Bandit 1,2,3 ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Een nieuwe velg, buitenband en binnenband voor mijn Stalen Rosch. Eén of andere blinde mongool heeft me namelijk ondersteboven gefietst, dus het zooitje was een beetje krom *zwabber zwabber*. Daarnaast is de buitenband van mijn nog rechte velg ontploft. Heerlijk. Net tijdens een blizzard het zooitje op mijn fiets gemonteerd. Mijn handen zijn nog blauw van de kou. ![]() |
|
Nieuwe Elixir bassnaren + bas laten afstellen door luiehond wyno ![]() En een ODB3, die in combi met mijn sans amp MODDERFAKKINVET klinkt! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Kortom fuck de tubescreamer ![]() ![]() |
|
Deze is voor bas gemaakt dustja, die zal het ook wel beter weten ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Die is gaaf, jammer dat hij maar een kwartier duurt. ![]() |
|
quote:Ik heb er dan ook weinig voor betaald. Beetje richting Alcest en Lifelover? Ik kan niet wachten tot die bands eindelijk hun nieuwe meuk releasen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |