![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: goed bezig dude www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|||||||||
|
Sound On Sound - februari Man man, wat een briljant blad is het ook |
|||||||||
|
ANTAEUS CYFAWS digi DAYLIGHT DIES Dismantling devotion ( KRIEGSMASCHINE / SZRON Split Cd V.E.G.A. : Cocaine TODESSDOSS : Stelldichein L Sepultura-Tour 1990 HERESI : Psaulm II ISHTAR : Krig IPERYT Totalitarian Love Pulse KRIEGSMASCHINE : Altered states signature |
|||||||||
|
Koophoer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|||||||||
|
SADUS - Chemical Exposure |
|||||||||
|
quote: ![]() signature |
|||||||||
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
|
|||||||||
|
quote: Alleen jammer van de ongelofeloze hoeveelheid aan reclame erin.. Verder topblad ja Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|||||||||
|
The Ruins of Beverast - Rain Upon the Impure Furze - UTD My Dying Bride - Deardful Hours My Dying Bride - Light at the End of the World Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|||||||||
|
quote: wow, hypnos schaft kwaliteit aan ipv kwantiteit Je moeder. |
|||||||||
|
Door iets (kwaliteit of niet) aan te schaffen, schaf je altijd een zekere kwantiteit aan [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-02-2007 14:40] |
|||||||||
|
i know, het staat er wat krom anyway,: goeie aankopen hypnos Je moeder. |
|||||||||
|
-Supergave zwarte laarzen met plateau-achtige zolen, lekker in de aanbieding. Eerst waren ze 40 pleuro, toen 30 en nu 7,50. -Fluwelen panterprint sjaal. -Navelpiercing met in het onderste balletje 2 kersjes. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-02-2007 15:37] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
quote: Maar goed dat jij ze leuk vindt, anders kwamen ze er nooit vanaf "This one is older than shit, heavier than time!" |
|||||||||
|
Radial X-amp, reamper voor meer gitaarmuur. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|||||||||
|
quote: Klopt, ik heb nogal een aparte smaak. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
Deze dus: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
Metallica- One 7" (Elektra) |
|||||||||
|
quote: Ligt het nu aan mij, of lijken ze gewoon heel wijd bij je kuit? (Of je hebt natuurlijk erg slanke benen Iig benieuwd hoe het eruitziet zonder die verschrikkelijke kousen, hehe |
|||||||||
|
Gesigneerde cd: Asphyx - Last One On Earth What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|||||||||
|
quote: Ik heb volgens mij normale benen, de laarzen zijn ietsje wijd. En die kousen Heerschen natuurlijk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
|
Een berg rekeningen betaald *snif* |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |