![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: goed bezig dude ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Sound On Sound - februari Man man, wat een briljant blad is het ook ![]() ![]() |
|
ANTAEUS CYFAWS digi DAYLIGHT DIES Dismantling devotion ( KRIEGSMASCHINE / SZRON Split Cd V.E.G.A. : Cocaine TODESSDOSS : Stelldichein L Sepultura-Tour 1990 HERESI : Psaulm II ISHTAR : Krig IPERYT Totalitarian Love Pulse KRIEGSMASCHINE : Altered states signature ![]() |
|
Koophoer. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
SADUS - Chemical Exposure ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Alleen jammer van de ongelofeloze hoeveelheid aan reclame erin.. Verder topblad ja ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
The Ruins of Beverast - Rain Upon the Impure Furze - UTD My Dying Bride - Deardful Hours My Dying Bride - Light at the End of the World Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: wow, hypnos schaft kwaliteit aan ipv kwantiteit ![]() Je moeder. ![]() |
|
Door iets (kwaliteit of niet) aan te schaffen, schaf je altijd een zekere kwantiteit aan ![]() [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 02-02-2007 14:40] ![]() |
|
i know, het staat er wat krom ![]() anyway,: goeie aankopen hypnos ![]() Je moeder. ![]() |
|
-Supergave zwarte laarzen met plateau-achtige zolen, lekker in de aanbieding. Eerst waren ze 40 pleuro, toen 30 en nu 7,50. ![]() -Fluwelen panterprint sjaal. -Navelpiercing met in het onderste balletje 2 kersjes. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-02-2007 15:37] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Maar goed dat jij ze leuk vindt, anders kwamen ze er nooit vanaf ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Radial X-amp, reamper voor meer gitaarmuur. Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
quote: Klopt, ik heb nogal een aparte smaak. ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Deze dus: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Metallica- One 7" (Elektra) ![]() ![]() |
|
quote: Ligt het nu aan mij, of lijken ze gewoon heel wijd bij je kuit? (Of je hebt natuurlijk erg slanke benen ![]() Iig benieuwd hoe het eruitziet zonder die verschrikkelijke kousen, hehe ![]() |
|
Gesigneerde cd: Asphyx - Last One On Earth ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik heb volgens mij normale benen, de laarzen zijn ietsje wijd. En die kousen Heerschen natuurlijk. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Een berg rekeningen betaald *snif* ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |