![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heeeeeeele gave nieuwwwwe bril. <3 Disko Disko Partizani ![]() |
|
Gekregen van m'n gitaarlerares. BlackSabbath-Mastes of Reality Saga-The security of illusion David T. Chastain-Within in the heat Jimi Hendrix-His final live performance Vicious Rumors-Digital Dictator Testament- Retun to the apocalyptic city Paul Hanson-The visitor? King's X-Dogman Judas Priest-Sin after Sin Eric Johnson-Seven worlds Extreme- Sides to every story MacAlpine-Eyes of the world Quit Riot-Metal Health Gave shit. ![]() ![]() |
|
Donders ![]() ![]() |
|
Geheel nieuwe slaapkamer interieur van de Ikea ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Mutiilation shirt gekregen van 'Burzum' ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Dark Day Carnival van Cypher ![]() |
|
Veeldartzooi en niet te vergeten: Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Viel vandaag op de deurmat: H.I.A. + Biosphere - Polar Sequences Weer een cdr vervangen door origineel. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Vandaag gekocht bij Boudisque: Johnny Cash - At Folsom Prison Lifelover - Pulver Placebo - Black Market Music Placebo - Meds ![]() |
|
Cash heerscht! [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 20-01-2007 23:39] ![]() |
|
quote: Jazeker. Cocaine Blues!! ![]() |
|
Nou, wat gaaf zeg. geef mij maar johnny rebel. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Stoere knul hoor ![]() ![]() |
|
quote:JEWEEET!!!! ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
een ps1 game met atarispellen een springtouw ![]() tandpasta/shampoo paraplu een groenvoerdingetje met belletje voor knijn ![]() |
|
quote: Ik dacht dat hij met kerst op het menu stond? ![]() ![]() |
|
quote: tuurlijk niet ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
kort legerrokkie ![]() |
|
Half jaar abbonement voor de squashbaan Van m`n moeder een Jerry Lee Lewis verzamelcd gekregen ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Gister eind van de middag pc besteld. Nu online ![]() Core 2 Duo FTW Heb ik eindelijk eens USB 2 poorten! Wel ehh 6 ook :D Morgen eens extra kaarten in dit bakje uit de ouwe PIII zetten. ![]() ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Dikke Heersch! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() Gaarne geen Amerikaanse white trash mailorders die alle CDs 'symbolisch' aanprijzen voor $ 14.88, dat soort sneue zooi ga ik niet supporten, maar voor de komische waarde wil ik wel een Johnny Rebel CD hebben. ![]() |
|
Hehe ik zal mn oude email eens doorspitten voor mailordertje met dat soort troep uit duitsland ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |