![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Probeer het toch maar, sletje. ![]() |
|
quote:Mwa, ik ga de nieuwe Puissance wel weer oppoetsen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
The Gathering - Always Moest er maar eens van komen. ![]() |
|
Re-amps ![]() Ik heb ze goedkoper gezien though Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Relaxt JB! ![]() |
|
quote: maar ook beter? ![]() En idd rielekst! kan niet wachten hier mee tegaan kutten! Zou meer als 5 db cut en boost tijdens afmixen bij gitaren en bas nu eindelijk verleden tijd zijn? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 24-02-2007 15:57] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote: Ja ik ken die pruttel verder niet.. maar waar is die andere unit voor? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() De baas gaat die voor me aanschaffen, en in het zwart ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
toffe baas. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: pimpmeister! ![]() ![]() |
|
Volksweerbaarheid - Groeven in Zwart Vinyl (12") Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: J48: ERG hoogwaardige active d.i waarmee ik het clean signaal ga afnemen wat ik later kan re-ampen met de X-Amp. ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
- schuurpapier - spuitbussen matzwarte verf - polijstsetje - polijstmiddel tijd om de fiets weer eens stevig onder handen te nemen ![]() verder - sokken - 4-dvd Rockthology 4 - scheermesjes - kruidenstrooier - naalden - ernie balls 9-46 dikke inkopen ja ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Ik ook, maar dan voor 9,50 ![]() En een nieuw potje dagcreme, zie voor de reden blunder topic. Creme van plafond afschrapen werkt wellicht 1 dag daarna niet meer ![]() ![]() |
|
quote: Heerschende bak iig... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Tool - 10000 days Dropkick Murphys - Do or Die Gamma Ray - No World Order Hypocrisy - Virus En natuurlijk.......................................................................bier en vreten... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Aardig bakje. Rijdt als een dweil (laatst bij de dealer getest ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Aha op die fiets! Hmm ja. zo'n DI is natuurlijk wel belangrijk om een goed signaal te krijgen.. Hou me op de hoogte want ik heb dit altijd al een interessante techniek gevonden.. Hoe ga je het tijdens de opnames doen.. splitsen naar 1 clean via die DI en 1 naar een pod (of iets dergelijks)? Of zitten die split-functies op die DI? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-02-2007 17:15] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Geen last van dweilen gehad tijdens onze testrit vandaag. ofcourse heb ik een diesel..dat moet haast wel met 100000 km per jaar. De motor is van VW. Dus is toch wel redelijk te noemen. de versie die ik genomen heb is 29840 euro. Das beter voor de bijtelling enzo..Die octavia die ik nu heb is 31280 euro. dus hoef ik iig niet zoveel te dokken. Nee...het is een heerschende bak voor weinig..Ik ben er tevreden mee. En dat is wat telt ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Gekregen van mijn schatje: Stephen King - The Dark Tower I: The Gunslinger Zelf gekocht: Terry Pratchett - A Discworld Novel: Thief of time Spawn deel 62 (Nederlandse versie) Comeback kid - Broadcasting... I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote: Toevallig van Brilliant Classics? ![]() ![]() |
|
Non-Divine - Asylum 45 Goede plaat! ![]() ![]() |
|
quote:Toevallig wel ja. ![]() Kruidvat is hip! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Goed bezig! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |