![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gaye pop --> vriendin? Captain, this is not logical! I am the 1%. ![]() |
|
quote: vriend ![]() ![]() |
|
senseo waterkoker zwarte kniebrace er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Dubbel tasty pizza barbecue chicken (tomatensaus), mexican hot and spicy ![]() |
|
quote: ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
*ik las sletje ...* ![]() |
|
Nieuwe fiets Veel boodschappen Legergroen vest sokken Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Biertjes, kattevoer, koffie en suiker. What more could a guy want. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Vrouwen? ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ja lekker, kattenvoer! ![]() -Engine Of Pain-cdtje binnen. ![]() |
|
quote: Bij gebrek aan.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: mannen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Neeee. Nee. Waar ik dus op doelde dat de enige vrouwen hier in huis op 4 poten lopen en miauwen.. dus, bij gebrek aan vrouwen, heb ik verder genoeg aan koffie, kattevoer, bier en suiker. ![]() (Dadelijk snap ik het zelf niet eens meer..) Edit: Bijdehand mens.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 19-02-2007 17:39] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote:Blasfeem! Die eerste nummers heerschen, en de latere ook. Toen ik deze CD vanmiddag aanzette wist ik direct weer waarom Marduk gaaf was. Wat een heerlijk schijfje zeg. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
CD's: Death in June - Operation Hummingbird Hak, Lilian - Love's Victory March Hak, Lilian - Faces Allerseelen - Flamme Darkwood - Weltenwende Halgadom - Sein und Werden Maison Moderne, La - Day after Day Of the Wand and the Moon - Sonnenheim Spiritual Front - Armageddon Gigolo DVD: Immortals PC CDrom games: DiabloII Medieval total war [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-02-2007 17:49] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Koopslet! ![]() |
|
quote:Dat scheelt doorgaans maar 2 poten ![]() ![]() |
|
quote: Uh huh. En deze zijn tenminste stil als je ze eten geeft.. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
En blijven uren buiten... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: Triumphator al ontvangen? ![]() |
|
quote:Zeker, bedankt! ![]() Ik vind'm zeer vet. Maar ik hoor er behoorlijk wat Funeral Mist in. En dat was toch, ook, niet jouw ding? Dan kan ik't wel begrijpen dat je met Triumphator weinig kan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
2 setjes snaren. 120 euro lichter, maar ik heb nog geen betere snaren ontdekt, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 19-02-2007 19:39] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |