|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nog niet gekocht maar toch eens even keihard achter cd's van mogwai en sigur ros aan Je moeder. |
|
Zeer terecht natuurlijk.. Mr. Beast vind ik de gaafste van Mogwai en takk van Sigur ros heerst ook de pan uit. Postrock is the shit.. |
|
indeed, indeed Je moeder. |
|
een BigMac Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
pizza american meat lovers, philly cheese steak en brownies |
|
*krijgt trek* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Godver nou. En een med friet met 2 mayo en een kip 9 met zoet/zure saus. En vol. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Volgende keer weer een Mytic, toch veel lekkerder dan die smakeloze BigMac's. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
2 Trident VFM channelstrips die ik ga ombouwen tot een dual mono 19 inch channelstrip/EQ [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 28-01-2007 19:05] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ik denk vaak van te voren aan wat anders, de mc chicken ofzo, maar ik neem toch altijd weer de big mac, is toch duidelijk mijn fav. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Twee kaarten voor Ado uit! Haagsche JODEN! |
|
dvd brander gekregen |
|
Aphex Twin - Selected Ambient Works She Said Destroy in Black New York |
|
Jaarabonnement onbeperkt spörten in het sportcentrum SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Mercenary - The Hours That Remain Cult Of Luna - Somewhere Along The Highway Dagoba - What Hell Is About Arch Enemy - Doomsday Machine 9,99 euro p.s. bij de Sounds in R'dam |
|
quote: Ah. Ik zal het monster effe vertellen hoe je er uit ziet Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Het monster? |
|
Monster van Laak Je merkt aan het spontaan beginnen met rennen wel als je hem ziet Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Geen idee wat / wie ik me hierbij moet voorstellen maar het zal wel |
|
Nick Cave & Bad Seeds - Murder ballads |
|
quote: Hij kan mij en VB als tandenstokers gebruiken Ouwe security van Jan z'n Maat ook.... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
hehe die gast loopt ook altijd op parkpop/waterpop enzo rond [Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 29-01-2007 16:48] |
|
quote: Met dochter. Is wel wat voor Burzum Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Spreek voor jezelf....ik kan nog redelijk iemand pijn doen..winnen zal ik niet..maar tegenstand bieden wel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |