![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
weer an de death metal ja? ![]() |
|
Was ik van de death metal af dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Mwa beetje minder toch? ![]() |
|
Klopt klopt ... zit met smart op nieuw werk immolation te wachten eigenlijk ![]() |
|
quote: Was er niet al een nummer bekend van het nieuwe album? Gespeeld tijdens de AMM? ![]() |
|
quote: In metalenkoffer, met 11.5 gram fiches? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote:Yep. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote:Ik ben gisteren begonnen met het luisteren van de 40 cdbox Brahms - The masterworks. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Yep die is gaaf, spelen ook lekker.. ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
Hoeraaaa, zo eens even een nieuwe bril uitzoeken ![]() |
|
quote:Jazeker, en de prijs viel me eigenlijk ook niet zo tegen, slechts ongeveer 17 eurie's. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
2 boeken en een monty python dvd wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Dan ben je wel even zoet. ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
4 Haarspeldjes met luipaardmotief en een rokje en een shirt: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Dit shirt dus: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Besteld: ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Jee mijn pakketje is binnen! ![]() Anaal Nathrakh - Eschaton Aborym - Generator Bal-Sagoth - The Chthonic Chronicles Behemoth - Sventevith Craft - Terror Propaganda Ondskapt - Dödens Evangelium Vreid - Pitch Black Brigade Taake - t-shirt Net op tijd om alles te beluisteren in de vakantie! ![]() ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Een Sennheiser hoofdtelefoon en die nieuwe plaat van Suffocation. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
goede combinatie ![]() ![]() |
|
Quo Vadis - Defiant Imagination ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Verlovings/trouwringen ![]() Disturbed - Ten Thousand Fists Bier (zie Speciaal Bieren-topic straks ![]() ![]() |
|
quote: MOet het niet: Verlovingsring en trouwringen zijn? ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |