|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Eeuwig zonde dat het niet raak was. |
|
Koen!!! Ik dacht dat jij zo'n love & peace hippie was Bla |
|
Die gaan doorgaans niet in dienst |
|
OK... Ik bedoel meer zachtaardig in het dagelijks leven... Bla |
|
Normaal wel, maar in het geval van GrevDrake niet. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 21-03-2007 15:37] |
|
Oeh. Twee mensen met issues. Popcorn! Cola! Luie stoel! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Neer steken met een bc rich die kankerlijer, extreem rechts heeft hier geen plaats. |
|
quote:Hmm bij een muzikant vind je het kunnen als die zich misdraagt en ene portier niet? Je schuift de schuld wel makkelijk af .. als een botmongool met make up me een fles voor de harses gooide, kreeg ie em linea rectum terug ... |
|
Inderdaad.....het respect moet wel wederzijds blijven (klink ik nu als een hippie? ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Iemand die met flessen smijt richting publiek en ze bespuugd toont geen respect en dient eens flink op de bek gemept te worden. |
|
ach ach wat n opschudding weer, en die kerel van Taake maar lachen want daar is t m allemaal om te doen. Denk je nou echt dat hij n nazi is? Noors-nationalist misschien met zn vlagje maar boven alles is ie gewoon een goede showman met een extreme band die leeft naar zijn extreme waarden. Ik vond ze een goede show geven in de Goudvishal, en die Hoest is een van de vetste frontmannen van heel blekmettelland |
|
quote: Helaas, niets forumwaardigs |
|
quote:Nazi of geen nazi: als je snoeihard flessen in het publiek gaat gooien dan hoor je niet op een podium te staan. |
|
quote: En als je het zachtjes doet? Zenial |
|
quote: Wat vind je van mijn tosti-ijzer? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Iemand van het podium afschoppen vind jij OK? uit welk gat kom jij? |
|
Als zo geschilderde clown je bespuugd, ik laat me echt niet bespugen door niemand. Dat is wel het laagste wat je kan doen. Flink klappen geven die gast. Massaal die band van het podium trappen. [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 21-03-2007 17:12] SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik kan me voorstellen dat je een 'fan' van het podium kankert als hij er zonder uitnodiging opklimt. Wat daarna gebeurde valt natuurlijk nooit goed te praten. |
|
Zonder erbij te zijn geweest in Essen vermoed ik dat het een escalatie van wisselwerkingen zal zijn geweest; de band doet iets wat niet kan, de portier doet iets wat niet kan, en het zal wel ergens begonnen zijn... En niet dat ik Oryan nu zo persoonlijk ken, maar het lijkt me wel iemand die zijn humeuren heeft, en als hij die heeft... Jaren geleden had ik Hengelo het omgekeerde; in het begin van het interview was hij heel gesloten, maar toen hij doorhad dat het een echt serieus interview was en dat ik me niet liet foppen, leer je de man kennen als een prima gast. @ Marcel: jij een hippie, neeeuhh, dan moet je nog wel meer doen om je imago te compenseren @ de dame wiens naam ik even vergeten ben te onthouden: wellicht kunnen we een band vragen eens met een love & peace vlag te gaan rondhuppelen; zeurt naderhand niemand meer dat die Noorse vlag een kutvlag is @ Koen; wat een taalgebruik boefje; ik spreek Evert-Jan of Koekoe hier wel even over aan voor donderdag En weer ontopic; ik heb me prima vermaakt zondag in Arnhem, al is de treinreis bijna 2,5 keer zo lang als met de auto (nu was ik ook nuchter bij thuiskomst) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Even offtopic... Ga je nog naar Cannibal corpse? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Doe ik verdomme mijn best het eens volgens de regels te doen en ontopic te worden... Haha, nu weet ik dus wie je bent (ja, het was een genoegen in The Rambler). Ehm, ik probeer het wel, want dat heb ik gezegd. Punt is alleen dat mijn lieve moeder per vorige week opeens een sleutel heeft gekregen voor haar aanleunwoning en nu met spoed wat zaken geregeld moeten worden; ik ga proberen de vrijdagavond 'vrij te plannen' en het dan niet te gek laat te maken zodat ik zaterdag fris en fruitig de schade in kan halen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ok dan.. tot vrijdag Anders succes,... Ok mensen nu iedereen weer verdomme ontopic... Ohh ik dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ja sorry hoor, je gaat je publiek toch niet bekogelen met lege bier flessen? Als ie mij zou raken dan had ik hem met een mooie sliding van het podium laten vallen, wat een mongool! Against God and Government |
|
quote: Wat er gisteren in Essen gebeurd is, is natuurlijk alles behalve normaal. De sfeer was de hele avond al geladen. Ik vind dat Ørjan's gedrag zeker niet door de beugel kan. Met flessen gooien doe je gewoon niet, want dat is gewoon gevaarlijk. Iemand van het podium afschoppen vind ik echter in bepaalde gevallen wel kunnen. Als je als band op het podium staat is dat podium op dat moment van jou en wil je niet dat jouw optreden door iemand uit het publiek verziekt wordt. Als er dan een stel gasten ongevraagd op het podium klimmen en voor jouw neus gaan staan dan heb je het recht die gasten eraf te schoppen als de security dat op dat moment niet doet. Daarbij sta je als muzikant op een podium onder druk. Door adrenaline kan je daardoor anders reageren als normaal. In Ørjan's geval was het wat excessief, hij had die lui er ook gewoon af kunnen duwen. Wat de security betreft: als er een eikel aan de deur staat die de atmosfeer bij aankomst met irritante opmerkingen en bedreigingen al verziekt, dan kan je je misschien voorstellen, dat het publiek al in een bepaalde stemming was, die licht escaleert. Wie weet hoe die gast voor het optreden tegenover de bands was. Ik vind dat iemand bij de security een bepaalde rust moet uitstralen, zodat de sfeer leuk blijft. Alcohol heeft daar op dat moment dan niks te zoeken, want als security ben je op dat moment aan het werk en moet je met een nuchtere blik de situatie altijd kunnen inschatten. Hakenkruizen laten zien is natuurlijk dom, zeker in Duitsland. Ik weet wel zeker dat Ørjan geen nazi is en dat hij het alleen deed om te provoceren, wat hem daarbij goed gelukt is. Dom puberaal gedrag, maar ja, gebeurd is gebeurd. Mocht iemand trouwens denken dat ik een nazi ben: nee, dat ben ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door grevdrake op 22-03-2007 9:09] ...only dead people are cool... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |