|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Iets zegt mij dat het woord 'daap' geen ABN is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ze hebben alleen het groot woordenboek der Nederlandsche taal Mental.. Straattaal staat daar niet in. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Oh ja en hier komen enkel studentjes die het echte leven nog niet hebben ontdekt. sorry jongens, ik zal niet meer zo moeilijk doen, hehehe.ik zal het bij begrijpbare taal houden voortaan en mijn straattaal achterwege laten. jezus ik lul weer vaag. Fuck the world and fuck you |
|
Inderdaad, zo bestaat het woord 'begrijpbaar' niet. Geeft niet hoor. |
|
quote:regel maar een cursus nederlands voor me, kerel. volgens mij heb ik die wel nodig. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vind dat vrij sexueel klinken.. |
|
quote:sexueel op je kut kop. Fuck the world and fuck you |
|
quote: komt omdat jij in de antillen woont. |
|
quote: jou kop mijn ballen was het toch |
|
quote:kan ik niks aan doen,he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: je amg best straattaal beziogen hoor, maar zorg dan voor een goede fonetische weergave. dus als je dikke aap bedoelt en je wil het vernegeren, dan wordt het d'aap en nu weet ik nog steeds niet wie die ex is... (waar bemoeide je je eigenlijk mee?) |
|
3 punten, maar niet op de goede plek. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik ben je gezeik gewoon zat. Fuck the world and fuck you |
|
quote: dat is iets sneller dan normaal dus a - je kent mij b - je kent iemand die mij kent c - het is ook jouw ex maar ja zeg wie die ex is en je bent van mij af (voorlopig) |
|
quote: Bedreigingen mental :shiver: |
|
quote:mail die gast anders gewoon, leip! Fuck the world and fuck you |
|
quote:eens kijken een keer of je ook zo'n grote muil hebt als ik voor je sta ? Fuck the world and fuck you |
|
Is dit het lultopic of zo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik bedoelde het in de vorm van dit: maar ja zeg wie die ex is en je bent van mij af (voorlopig) |
|
quote:je bent een flippo ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jij bent een dwerg en ik ben heel bang |
|
quote: Tering Maarssenaar, dat ben je. Mothafukka! Edit: volgens mij haal ik nu twee personen door elkaar [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-03-2007 17:46] |
|
quote:Ik ben wel een brede dwerg hoor, pas op, ik pak je !!! Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |