|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Of beter nog, leg jij het allemaal eens precies uit Zenial |
|
quote: Ik ken Murdering Monk niet eens. Ik heb in ieder geval even met hem gemaild. Hij is dus de nieuwe vriend van mijn ex. De rest laat zich wel raden, lijkt mij zo. Ik zeg in ieder geval tegen Murdering Monk: en veel plezier met mijn ex, moge jij een betere vriend voor haar zijn dan ik het ooit was. Zo, en laten we nu maar weer over Noorse vlaggen, hakenkruizen en bierflessen discussieren. [Dit bericht is gewijzigd door grevdrake op 22-03-2007 15:22] ...only dead people are cool... |
|
quote: De enige reden waarom ik die post maakte is om duidelijk te maken dat ik het er op een forum niet over dat soort zaken ga hebben, en om verdere stokers even te vlug af te zijn. Verder wat je zegt, via de mail. |
|
quote: Goh, interessant! En wat gebeurde er toen? Zenial |
|
Interessant dat jij dit zo interessant vindt ex-vriend van mijn ex-vriendin. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Heel ZM is wel de ex van de ex van elkaar. Nu weer over kutbands die hun piemel niet in de broek kunnen houden Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Maar hoe lelijk moet je wel niet zijn om ingeruild te worden voor MM... |
|
Ik weet alleen nog niet hoe en of ik dit als compliment moet zien.. |
|
Ik ben in de goudvishal geweest maar blijkbaar heb ik toch een hoop drama gemist als ik de discussies hier zo lees Urgehal heeft voor mij die zondag toch wel gered, als die niet hadden gespeeld was het wel een erg grote deceptie geweest. don't mistake lack of talent for genius |
|
Naar aanleiding van het Essen incident stond er nu de volgende statement van Hoest op de Taake-website: quote: |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
lol |
|
toch wel netjes |
|
Ondanks alles schijnt Taake al wel van de Party San line-up te zijn geschrapt, hoewel ik dit nog nergens bevestigend lees... |
|
Het hele concept van Taake draait dus om provocatie, en als mensen zich serieus gekwetst voelen bieden de heren toch maar hun welgemeende excuses aan? Hoe sneu. Blij dat ik niet ben wezen kijken. |
|
quote: Euh ja, best wel dubbelzinnig.... spelfout weggehaald... |
|
Als je spijt van de provocaties krijgt, provoceer dan ook gewoon niet! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dan doen ze het bij Shining toch beter |
|
quote: Mama, ik heb zo`n spijt dat ik vorige week in m`n armpjes gesneden heb "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Inderdaad, een redelijk klein en mager ventje die tientallen, wellicht honderden mensen heeft opgelicht met een dubieus labeltje die er gewoon mee wegkomt, getuige het feit dat geen enkele gedupeerde hem een pak slaag heeft willen verkopen tijdens de Shining tour, is in zekere zin wel het epitoom van provocatie. :') |
|
quote: Ik ben nog steeds blij dat hij mijn zooi, a een euro of 80, wel gewoon opgestuurd heeft |
|
quote: Lezen is ook een kunst. Er staat helemaal niet dat hij spijt heeft. Hij verontschuldigt zich alleen tegenover zijn zakenpartners als die door deze actie benadeeld zijn. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |