|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zoiets als .... |
|
Daar is vroeger bij nagedacht haha |
|
Crap! Ik wíst dat ik iets vergeten was.... Subtiel kamerolifantje |
|
Het optreden ? |
|
|
|
hahaha dat jezus shirt is geniaal !! Black metal en humor Fuck the world and fuck you |
|
quote: WTF heeft die kerel op bovenste plaatje nu om zijn hoofd dan Onderste foto is gaaf [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2007 21:13] |
|
quote:Juist! *scheelkijksmiley* Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ja, want bands treden alleen op om jou te vermaken, niet voor hun eigen plezier... Wij (Walpurgisnacht) hebben standaard een Noordbrabantse vlag bij ons en hebben schijt aan wat het publiek daarvan vindt. Het geeft ons een goed gevoel en past in ons concept, redenen genoeg. Daarom zeur ik niet over de Noorse vlag van Taake, al begrijp ik die juichende Nederlanders ook niet. Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
quote: Je weet dat ik je een fijne vent vind, maar wat je hier toch weer voor onzin uitkraamt... Als een zeilboot met een Nederlandse vlag richting het buitenland vaart, is dat dan ook een probleem? |
|
quote:Het is een probleem als je dat niet doet. Dat is verplicht dankzij internationale afspraken. Ik vind het gewoon debiel om je chauvinisme op zo'n manier te uiten in een ander land. Het kan zelfs met gemak provocerend geinterpreteerd worden. En Nederlanders die op zo'n moment juichen zijn volgens mij echt halfmongooltjes. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-03-2007 16:24] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
wat een gezeik over een vlag.....was een gezellige middag / avond en daar ging het om.....kan genoeg dingen bedenken waar ik over kan zeiken, maar daar ga ik mijn tijd niet aan vervuilen |
|
quote:Jij hebt dan ook een dubieuse vlag in je avatar. Even mijn PVV handboek erbij pakken hoe ik hierop moet reageren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hahaha.....had ik nog niet eens aan gedacht bij het posten ....maar dit was in Noorwegen en ik sta daar wel alleen op de foto, maar daarbuiten stonden 30 noorse pvv'ers die mij bedreigden |
|
quote: ja ok dat gejuich vind ik ook vreemd maar dat zullen wel bepaalde types zijn inderdaad ben wel benieuwd of ze ook juichen bij een NL vlag Maar die vlag op zich, dat Taake trots op hun afkomst is en dat duidelijk willen laten zien (??), ach.. dan zijn er zoveel dingen wat je als provocerend of wat gezien kan worden. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Taake is Noors dus een Noorse vlag....net zoals Bal Sagoth een Engelse vlag gebruikt, en Thyrfing een Zweedse, en Ancient Rites een Vlaamse.......man wat kun jij af en toe dom uit de hoek komen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-03-2007 17:31] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Het probleem is juist dat iedereen alles provocerend vind en zich aangesproken voelt. |
|
quote:Zoals ik daar exact hetzelde commentaar op zou hebben en jij mijn vraag niet beantwoord. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een wedervraag dan....waarom zou pipo iets universeels moeten nemen waar jij ook iets mee kan? Waarom kan hij (net zoals alle anderen) niet gewoon doen wat hij zelf wil (zij zelf willen)....of bestaan alle bands alleen maar om jou te plezieren? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hou op! Schei uit! Zo moest ik ooit eens een stel Noren uitleggen dat de lap stof achter het podium bij Heidevolk de Gelderse vlag was en dat de lieden op dat moment in het buitenland aan het spelen waren (Effenaar). Kon ik verdomme meteen daarna ons hele provinciestelsel gaan uitleggen inclusief namen en grote steden Judge M. en co: voor al uw inburgeringszaken enzo |
|
Ehm, als iemand met zelf een Noorse vlag op zijn jas... Tsja, het staat wellicht voor true Norwegian black metal, zou ook kunnen. Je kan zeggen wat je wilt, maar op een of andere manier komen de beste en meest toonaangevende bands nu eenmaal uit Noorwegen. Ehm, het wachten is nu op de folkband Grutte Pier met een Friese vlag (niet te verwarren met de koffiemelk) op het podium... Allejezus, wat kan men zich weer druk maken om niets (en lachen om een Sieg Heil Jesus shirt). Oh, meneer Barten, als het onderwijs uw roeping is, wellicht heb ik wat bruikbare connecties Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Een vraag beantwoorden met een wedervraag is niet netjes. Hieruit concludeer ik maar dat er geen rede is, geen toegevoegde waarde dus totaal onzinnig. En als ik betaal voor het optreden van een band dan staat die band daar in eerste instantie voor het publiek en op de tweede plaats pas voor zichzelf. Hoewel dit natuurlijk niet geheel kopt gezien niemand iets doet zonder eigenbelang. Maar je snapt m'n punt wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Je bent een beste vent, maar de beste bands uit Noorwegen? Nee, toch niet! Die stelling is zóóóó jaren '90! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |