|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Ja, wat een fucking dorp is dat zeg. echt niet te doen. lelijke mensen, lelijke huizen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: A toch de goeie! Zat even te twijfelen tussen u en stoomfiets, vandaar. Maarssen man, jezus, daar ga je toch niet wonen. |
|
quote: True |
|
god, wat ben ik toch weer slap aan het lullen. ik ben bang voor de volgende fase. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Lelijke mensen op 1 man na, de man die het dorp van de ondergang probeert te redden waarbij hij grote offers moet brengen. Die man, jaja, die kennen wel allemaal: Boerzoem, de held van Maarssen en omstreken. |
|
quote: Owja jij keek Stoomfiets nog vreemd aan in de bus |
|
was het zo'n rape time blik ??? [Dit bericht is gewijzigd door mental op 25-03-2007 17:53] Fuck the world and fuck you |
|
quote:Kan ik me geen fuk van herinneren. Wanneer? Trouwens ik kijk mensen altijd vreemd aan, nouja dat hoor ik achteraf. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-03-2007 17:54] |
|
quote: Overdag is hij een normale metalhead maar savonds word hij de maarssense redder van de ondergang/volksheld en een man van de betaalde liefde |
|
Niks mis met betaalde liefde Fuck the world and fuck you |
|
Pleinweg! Jullie weet allemaal swa. |
|
quote: 5weken terug i dunno... maar je was volgens mij ver heen Edit: je liep in pak! [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 25-03-2007 17:57] |
|
quote: Dat zou goed kunnen. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina |