|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jammer voor jou heb ik al een vent dus verder mag niemand me bed in.. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 17-02-2007 17:14] Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Ah... jammer... maar er gaan VAST wel meer uit regio Groningen. We drinken iig in de GvH wel een |
|
quote: Neem jij de sigaren mee? |
|
Yo, misschien ga ik ook wel. Heb misschien iemand kunnen strikken. Ze houdt dan niet van metal 'en je moet niet verwachten dat ik uit mijn dak ga' wat ik dan weer gepast van haar vond. Dus, yay! (misschien) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Uiteraard Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Laatste optreden in Bergen, mijn anus. Nog maar een keer dan Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
- Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - R. (zoekt nog een slaapplaats) - murtcelP |
|
- Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - R. (zoekt nog een slaapplaats) - murtcelP - Moordlustige Hamster |
|
- Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - R. (zoekt nog een slaapplaats) - murtcelP - Moordlustige Hamster - JuronymouS Op je knie en pijp voor genade! |
|
- Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - R. (zoekt nog een slaapplaats) - murtcelP - Moordlustige Hamster - JuronymouS - Marc Beëlzebub Judas |
|
- Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - R. (zoekt nog een slaapplaats) - murtcelP - Moordlustige Hamster - JuronymouS - Marc Beëlzebub Judas - Grimnir |
|
Volgens mij is de reserveringslijst inmiddels vol |
|
- Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - R. (zoekt nog een slaapplaats) - murtcelP - Moordlustige Hamster - JuronymouS - Marc Beëlzebub Judas - Grimnir +Ishtar en Waterfiets |
|
- Scotfan - Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - R. (zoekt nog een slaapplaats) - murtcelP - Moordlustige Hamster - JuronymouS - Marc Beëlzebub Judas - Grimnir +Ishtar en Waterfiets gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Zo |
|
- Scotfan - Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - R. (zoekt nog een slaapplaats) - murtcelP - Moordlustige Hamster - JuronymouS - Marc Beëlzebub Judas - Grimnir - Ishtar en Waterfiets + ik En voor wie het vroeg ja de reservering is inderdaad vol, werdt aangegeven op 06-03. Dus als je er nog heen wilt moet je maar hard hopen dat iemand niet kan of andere maat regelen nemen [Dit bericht is gewijzigd door Der_Ries op 07-03-2007 19:07] "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
Iemand info over wie Hoest meeneemt als muzikanten? |
|
- Scotfan - Kimmey - Onweerwolf - Hagel - Meridian - Johnny Twentyfour - murtcelP - Moordlustige Hamster - JuronymouS - Marc Beëlzebub Judas - Grimnir - Ishtar en Waterfiets + ik Ik blijf toch liever in Almere. |
|
|
|
quote: Staat bizar weinig op de site dus ben benieuwd "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: We zullen op een ander tijdstip elkaar wederzien. Ik beloof het jou, o mijn lang verloren lieve liefde. ps. Ik ben een goede poker speler! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 08-03-2007 0:45] |
|
Klopt reserveringen zijn helemaal vol |
|
quote: Dat stond destijds wel op hun site en is ook hier vermeld: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2360863 EDIT: Hier nogmaals wat er toen stond: De mannen rond Høst zullen in Maart 2007 een headlinetour met Urgehal en Koldbrann ondernemen. De precieze data zullen binnenkort bekend gaan worden. De huidige line-up is als volgt: Høst: Vocals Lava (Amok, Dead to this World): Bas Skagg (Deathcult, Gaahlskagg, Sigfader, Infernal Manes, Livsfarlig): Gitaar Thurzur (Deathcult, Gaahlskagg, Sigfader, Infernal Manes): Drums Dragon (Deathcon, Grimfist, Aeternus): Gitaar http://taake.theblacksun.org/ [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 08-03-2007 14:08] |
|
Volgens de Taake Website dus ook: The Taake tour line-up will be as follows : Hoest: vocals and Devil worship Lava (Amok, Dead to this World): bass guitar Skagg (Deathcult, Gaahlskagg, Sigfader, Infernal Manes, Livsfarlig): Satanic guitar Thurzur (Deathcult, Gaahlskagg, Sigfader, Infernal Manes): battery Dragon (Deathcon, Grimfist, Aeternus, Black Hole Generator): guitar |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |