|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: corpse paint ja Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Nee. |
|
quote: Eh, Wat wil je dan? Een Nederlandse vlag Een Nederlandse band die naar Noorwegen (of waar dan ook) gaat zou toch ook een NL vlag ophangen en geen Noorse?! Taake is Noors en wil dat blijkbaar uitdragen, lijkt me niet zo gek dat ze dan een Noorse vlag ophangen. Beetje vreemde redenatie, knul. Overigens, over je 'horden mongolen die een Noorse vlag tof vinden' heb je gelijk; sneue gasten die stoer en true willen doen. |
|
Wat boeit het nou of er iemand een Noorse vlag bij zich heeft? Al heeft de persoon in kwestie een vlag uit Zimbabwe bij zich, je komt toch voor de muziek en niet om de anderen om je heen te keuren op trueheid? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik wel. En het was gaaf. Denk ik. Weinig van alles meegekregen, maar de sfeer was goed. |
|
quote: en dat is dan ook weer waar |
|
quote: En voor de clown! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Wat dan? |
|
Als ik clowns wil zien ga ik wel naar een gothicfeest. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja maar die hebben kutmuziek Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
was leuke dag, koldbrann vond ik wel een leuke opener, urgehal weinig van meegekregen, ik stond in een hoek met echt slecht geluid. Taake was zeker gaaf maar ook weer een slecht geluid, heb goed moeten luisteren om de nr's te kunnen herkennen. Maar sfeer was leuk heb me zeker vermaakt. Over die vlag, ach dat kun je verwachten bij taake, hoort er een beetje bij. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:\ Banaan. |
|
quote: Midsummer Darkness werkte goed voor mijn lachspieren |
|
quote: Buskaart |
|
gelukkig niks gemist dus, volgende keer beter(e zalen) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-03-2007 15:00] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja komt omdat het al vast zit fietsie, ik heb meer geheadbanged dan jij en ik heb nergens last van. Het was wel ontzettend gezellig vond je niet? Lang geleden dat ik zo wasted was. Ik vond Taake ook wel wat tegenvallen, Urgehal was echt de beste band van de avond hoewel die ook niet echt actief waren op het podium, maar dat zal wel black zijn. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: zaterdag gothic party in wageningen Het is de lichtinval ;') |
|
Gezellig dagje Arnhem!!! Koldbrann: ik miste het enthusiasme een beetje welke ze vorige keer hadden hoewel ze nu wel goed speelden, beter dan vorige keer toen er veel alcohol in het spel was hehe. Urgehal: erg gaaf en leuk weer eens gezien te hebben. Taake: ook erg gaaf hoewel het wat aan de korte kant leek. En die Noorse vlag dat hoort er nou eenmaal bij bij een band als Taake. Sneu als men zelfs daar al over begint te klagen (maar ja, sommige mensen zijn nou eenmaal gelukkiger als ze mogen klagen). Heb nu al zin in Vosselaar, Rotterdam en Ragnarok festival Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Koldbrann vond ik nogal gezapig overkomen, maar qua spel was het inderdaad goed te pruimen. Urgehal was erg gaaf, was erg benieuwd hoe ze het er live vanaf zouden brengen aangezien ik ze alleen maar van cd kende. Taake was vooral intens, vreemd en toch wel gaaf en een erg korte set! En een raar einde, beetje abrupt....had het idee dat er nog wel een toegift zou gaan komen. Ach ja die Noorse vlag dat kan ik wel waarderen. Dit hoort er nu eenmaal een beetje bij! [Dit bericht is gewijzigd door mardukfan op 19-03-2007 18:33] |
|
Vertel mij eens waarom een Noorse vlag erbij hoort? Wat heeft dat ding voor meerwaarde, hier in Nederland? Waarom zijn er eigenlijk uberhaupt Nederlanders die dat gaaf vinden. Het is niet dat Noorwegen ooit een trouwe bondgenoot of wereldmacht geweest is. Als Pipo zo graag zijn nationalisme wil uitdragen laat hem dan iets universieels gebruiken waar ik eventueel ook wat mee kan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
ik snap Kwelgeest wel, hehehe. ik ergerde me er altijd aan als de jongens van sepultura weer eens een braziliaanse vlag het podium opsleepten. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Black metal en Noorwegen zijn gewoon onlosmakelijk aan elkaar verbonden. En een leuke bijkomstigheid is dat als je de vlag een kwartslag draait er een omgedraaid kruis kan worden getoond! Verder zijn ze gewoon trots op hun land, nou mooi toch... ik kan me er niet aan storen. [Dit bericht is gewijzigd door mardukfan op 19-03-2007 18:55] |
|
quote: No offense maar je maakt je echt druk om niks |
|
|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |