|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat heb ik toch een lief vriendje dat hij mij ook even bij de aanweziglijst voegt..... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
zin an! Het is de lichtinval ;') |
|
Jaah! |
|
Was erg gaaf! Taake speelde erg goed! Het is de lichtinval ;') |
|
ik kreeg een sms dat het kut was hehe Je moeder. |
|
quote: Smaken verschillen Het is de lichtinval ;') |
|
klopt, maar gezien ze de vorige keer ook niet echt boeiend waren, geloof ik het best hehe maar dan nog kwestie van smaak idd Je moeder. |
|
quote: Ze waren idd niet slecht en ik vind blackmetal normaal niet echt geweldig! |
|
Owja en wie was diegene die 'he die is van zm' riep?? Ben wel benieuwd hehe Het is de lichtinval ;') |
|
Ik vond het vet! Werd alleen tegen het einde aan wat saaier, niet vanwege Taake maar omdat de 3 bands toch best op elkaar lijken. Dan wordt black metal toch een keertje eentonig. Maar wel lol gehad! |
|
quote: Ishtar en ik |
|
Was wel gezellig! Op gegeven moment wel wat minder omdat ik gewoon nog té brak was van het weekend hehe. Apart dat Taake zo plots stopte, maar ik had het toch al wel gezien |
|
quote: Oh ja jullie ook nog kort gezien |
|
quote: Nou nou, rijke taal hoor... In ieder geval, was een gave avond. Beetje jammer dat het zo kort was. [Dit bericht is gewijzigd door Der_Ries op 19-03-2007 13:16] "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: Nog last van m'n nek |
|
Mijn nek doet ook zeer haha Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Je kon niet eens zoveel doen, ik stond in de weg |
|
Toen je wat naar voren ging had ik ruimte genoeg haha Het is de lichtinval ;') |
|
Volgende keer blijf ik in bed. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Was het zo kut dan? |
|
quote:Zelden een band zo hard zadd zien doden als Koldbrann. Urgehal was wederom sterk. En Taake heb ik maar een nummer fatsoenlijk horen uitvoeren; 'kHeb t dan ook niet afgekeken. Bagger geluid, niets op elkaar afgesteld, een clown als frontman met vocalen die niet bepaald overeenkomen met die op CD en een Noorse vlag terwijl we in Nederland zijn. En dan ook nog'es horden mongolen die een Noorse vlag tof vinden. Tieft op! De Gouvishal staat in NEDERLAND! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een clown als frontman, ja, dat was nou juist leuk! Beetje zelfspot mag wel in de bm. Alhoewel, serieus evil kijkende bands zijn natuurlijk nog veel lachwekkender. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Het geluid heb ik nooit goed gevonden in de Goudvishal. Maar bagger geluid kan ik vaak wel waarderen bij BM. "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
Bagger geluid en schmink gaat het toch juist om bij blackmetal |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |