|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Clowns kunnen niet dood. |
|
Vast wel. Als ze maar niet bij mij in de buurt komen vind ik het wel prima |
|
dus |
|
blijft lastig die voeten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Handen ook. dus |
|
Mooi hoor! |
|
Ik teken / schets soms ook wel eens het een en ander Snelle schets van Rob Zombie Zanger van Tokio Hotel, blijft cute Eeerste keer dat ik een draak heb nagetekend Inzending voor een kerstkaarten contest van een forum dat niet meer bestaat Geinspireerd door Linda Ravenscroft [Dit bericht is gewijzigd door Blin op 07-10-2008 0:19] |
|
Ooit eens op verzoek ingescand voor iemand, kan ik net zo goed hier neerplanten. Is van een jaar of zeven geleden inmiddels (en de pagina er achter komt helaas ook door, door het licht van de scanner): http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Links ik en rechts vriendje Jasper |
|
Ziet er goed uit! Alleen jammer dat hij zo licht is. Zal wel door de scanner komen vermoed ik. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Jep komt door de scanner. Helaas. Oh en thnx! [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 14-10-2008 15:01] |
|
Hij is nog niet echt af. De achterpootjes kloppen nog niet helemaal |
|
quote: dan maak je t toch donkerder... |
|
nice! |
|
quote: haha, en dat is het enige? wel leuk plaatje hoor, niets meer aan doen. |
|
ik zou er nog een tong die in zn neusgat likt bijmaken,, dat zou m echt wat extra's geven... |
|
of een drol op de achtergrond IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
vlaai heet dat cultuurbarbaar... |
|
quote: Halve gezicht is nu weg. Maak binnenkort wel een goede foto ervan. Heb betere bewerkingen gezien (niet van deze tekening dan maarja). Sorry. quote: Lol [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 27-10-2008 18:56] |
|
quote: haha dacht even dat het hier om 2 dames ging Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: bewerking.. bewerking.. cmd-L en een paar streken met een kleurtje op overlay er overheen... ik vond dat t toch vaal blijft juist wel oke |
|
Ik vind hem vet hoor Snark. Leuk gedaan. En die kleuren voegen zeker wat toe, vaag of niet. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
voor zo effe binnen 3 minuten vond ik t ook wel ok.. als je er even een uurtje de tijd voor neemt kan je m netjes inkleuren en optrekken, voor mn laatste werkgever erg vaak zwart wit foto's ingekleurd, prima te doen... |
|
quote: Ja dat wist ik ook niet Kleuren voegen zeker wel wat toe ja. Ik ga er (nadat ik een betere foto heb gemaakt dus) eens naar kijken. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |