|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ahaha moet jij zegge :D jij met je bouwtekeningen wou je zegge dat die lijntjes recht ware? |
|
quote: Zwijg mijn bouwtekeningen zijn heerschend ] |
|
quote: tuurlijk lau.. kmag t heel weekend nie drinke |
|
Ja, dan zijn wij Twentenaren toch wel zeer zwaar de lul he; wat moet je nou Ontopic: Ik kan níet tekenen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: gaaf |
|
quote: Jij kan wel meer niet ontopic ik kan niet tekenen wel binnen de lijntjes kleuren ] |
|
en zelfs dat vind je moeilijk |
|
quote: Krijg maar fijn chronische hik lieverd ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ghaha |
|
quote:Terminale jeuk doet het ook goed. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Of fataal linker-tepel-letsel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: of een kringsprier oprekkend anusgezwel ] |
|
sjezus doe is lief |
|
|
|
quote: De rest van onze weerzinwekkende verzinsels hier maar niet neergooien he? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
mag wel.. eens kijke wt jullie wete |
|
aguttegut...nog zo geprobeerd om wat schilderijtjes te laten zien, maar is niet gelukt. sorry [Dit bericht is gewijzigd door daffodil op 20-03-2007 15:03] |
|
is een grote van 1.60 bij 1.00 mtr tweeluikje geabstraheerde skull |
|
ik ben vooral goed in photoshoppen whahaha nou ik kan wel tekenen alleen natekenen gaat echt goed, ik heb niet genoeg fantasy om zelf is te verzinnen zou het graag willen tho |
|
Tekenen rocks **Auschwitz the meaning of pain** |
|
quote:Poepen ook. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: na-tekenen kan iedereen wel... |
|
quote: heersch I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Mooi! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |