|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
ja ja.. ze is naakt [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 04-09-2007 23:20] |
|
mjah foute post nu issie goed XD |
|
Ziet er ook goed uit... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: TET'N!!!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Edit: De rest is ook tof. Edetten valt ook niet mee tegenwoordig. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 04-09-2007 23:25] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ghehe thnx en waarom lukt editten niet? |
|
Op de quote knop rammen ipv de edit knop. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
2e scan is een beetje crap... |
|
quote: mjah dan wordt t best lastig XD |
|
quote: Die 2e is zo verkeerd nog niet Beetje Tim Burton achtig... |
|
quote: Gaaf Niet te overdadig; vind ik vaak mooier. |
|
quote: nu je het zegt! hmm moet ook es wat van mijn schilderijen op comp gaan zetten |
|
quote: Hehehe, dank je Zo had ik het nog niet eens bekeken. Alsnog niets vergeleken bij hem, natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 04-09-2007 23:39] |
|
Komt uit het booklet van PEM zeker? Faustian Spirit of the Earth |
|
Een model studie uit mijn kunstacedemie tijd... |
|
quote: Ik vind 't een heel mooi gedaan, maar het lijkt nog niet helemaal af. Er kan nog meer schaduw, diepte en detail in en dan zouden het echt supermooie, gedetailleerde tekeningen zijn . "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: DCA |
|
quote: en een mooie voetafdruk You suck and that's sad |
|
quote: Is geen voetafdruk, heb ik zo getekend |
|
quote: sommige (zoals de laatste) zijn ook nog niet af alleen het scannen doet ook niet echt goed aan de schaduwen.. ik vind ze op papier mooier |
|
Als je dat zonder overtrekken hebt gedaan heb je een behoorlijk goed gevoel voor verhoudingen. Alleen jammer van dat geveeg, ik zie liever krasjes ahw. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Als je doelt op mijn tekening, is geen geveeg. Ik heb 'm eerst helemaal zwart gemaakt met houdskool en daarna heb ik de contrasten eruit gegumt. Wat extra contourlijnen en hoppa... Ben zelf ook niet zo van vegen |
|
quote: is dat een voetafdruk daar links? :O en uhh.. wel grappig effect, doordat je alles vrij donker hebt gemaakt krijgt het een beetje een invert look |
|
vannacht een slapeloze nacht inclusief creatieve uitspatting gehad. ben er niet helemaal tevreden over, maar het kan ermee door, en ik ben bang dat als ik er nog veel meer aan verander, ik het weer verziek, dus ik laat het lekker zo. das m'n schatje. ik zal straks de foto even opsnorren, maar for now moeten jullie het maar even alleen met de tekening doen. ben benieuwd wat ie ervan gaat vinden, ik wilde het m als verrassing geven morgen. edit: door t resizen is t niet meer zo duidelijk, maar dit is de foto die ik als voorbeeld heb gebruikt: [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 18-09-2007 2:08] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |