|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoe maak je nu eigenlijk zoiets? Weet je toevallig wat goeie tuts? Ik kan wel iets bewerken in PS maar iets maken is me nog nooit gelukt. Met mn macbook pro is mn motivatie om dat soort dingen op te pakken flink gestegen! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Is dit dan in Photoshop gemaakt? |
|
quote:Dat is wel waar ja, dat vergeten we even door Wishmaster. Stukken beter dan de meeste zooi die hier langskomt. En Wishmaster, ik heb je even tot bureaublad geupgrade, ik ga er vanuit dat je niet erg vindt? Die breedbeeldunit met die skyline op de achtergrond. Rustig en interessant tegelijk, zo lust ik mijn bureaublad graag. |
|
Haha erg? ..Erg?? Dat zijn altijd de leukste complimentjes! Inmiddels zit het behang erop, gisteravond lopen kliederen, ben echt onwijs blij met het resultaat, foto's volgen nog! |
|
is dit nu Photoshop of Illustrator? Makes a big difference... |
|
quote:Ik bedoel i.v.m. copyrights. Ik ging er al vanuit dat het geen problemen op zou leveren, anders zou je het hier waarschijnlijk niet zo plaatsen. Erg relaxed achtergrondje. Ik ben benieuwd naar je muur! Ik heb zelf vroeger ook een keer een mural gemaakt van eigen werk in iemands slaapkamer. Met spuitbussen weliswaar, maar wel erg tof om te doen. |
|
Nee geen enkel probleem idd enne dit is Photoshop, in illustrator is dit niet te maken, niet qua brushes/textures e en de manier van gradients die ik gebruik niet.. |
|
Ik zie niet in waarom dit niet in Illsutrator te maken zou zijn. Volgens mij is het juist zelfs beter en makkelijker te realiseren. Heb je bovendien alles in vector. Wel zo handig. Het ziet er overigens netjes uit hoor. |
|
Illustrator heeft niet zo'n vergaande brushcreator als photoshop, belachelijk beperkt zelfs. Het klopt dat een deel uit deze plaat vectorachtig aandoet, maar de technieken die ik in photoshop gebruik, zijn niet uit te voeren in illuatrator, helaas anders ging ik het veel meer gebruiken, ik gebruik veel vrije selecties, en verlopen die in illustrator belachelijk omslachtig zijn na te bootsen.. Maar je zou me bezig moeten zien denk ik om te zien hoe ik ps gebruik.. |
|
quote: De beste tut is om dit soort dingen na te maken. Dat kun je verder niet echt leren (behalve de technieken gebruikt dan misschien) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Is dit ook PS trouwens? Erg vet gedaan Edit: ik lees zonet van wel, gebruik je nog bepaalde tekenpads oid? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-04-2010 18:59] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
For the last time, allemaal photoshop! Enneh jep ik gebruik 2 tablets, een van deze, een kleintje (en dan de intuos 3 serie, de voorganger..) http://www.tablet4u.nl/product/nl/intuos4-small-nl.html De iets grotere hiervan ga ik binnenkort bestellen. En deze http://www.tablet4u.nl/product/nl/cintiq-12wx-lcd-tablet.html Werkt erg lekker opzich, maar 't scherm is vrij klein en hij heeft een erg matige lichtopbrengst, dus het meeste doe ik gewoon met dat kleine tablet (op een 27" scherm, gek genoeg werkt t heerlijk). |
|
Ok leuk om te weten! Teken je trouwens alles in 1 laag of meerdere? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ziet er gaaf uit,maar zou het knapper gevonden hebben als je het zelf had geschilderd ofzo. En er gebeurd niks als ik op je site ben en op die opties klik. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 27-04-2010 22:35] =) |
|
quote: Het is anders behoorlijk knap om de skippybal precies op het moment dat hij zo tevreden kijkt te fotgraferen. Sli-Sla-Slayer! |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Tjongejonge.. =) |
|
quote:Kan ik jou werk niet kopen? |
|
Thanks hehe, en illustrators schilderen meestal niet, das een andere tak van sport. Zelf heb ik ook niks met schilderen, en als illustrator moet je helaas teveel op je tijd zitten.. |
|
Als illustrator ben je volgens mij wel lekker bezig, alleen doet het mij persoonlijk geen reet. Maar knap werk is het zeker. Boeiender |
|
Lol ja dat kan thanks Hier is m'n behangetje in aktie! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 29-04-2010 15:41] |
|
Ziet er echt retevet uit. |
|
Wow supertof! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hoe vet! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |