|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Maar goed dat dat blachelijke American shirt niet ook nagetekend is *just teasing* Goed gelukt vind ik! |
|
een paar ouwetjes: de laatste moet ik nog een keer inkleuren, maar hij had me al aardig wat tijd gekost en kon niet de goede kleuren maken met paint(ook een stuk lastiger als kleurenblinde als je halfverwege erachter komt dat groen en bruin niet dezelfde kleuren zijn.) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Jezus, je hebt talent man! Die middelste is mijn favoriet, een soort van psychedelische 3D-Twister. |
|
Wel wat voor Schaep.. Edit: Te laat.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-09-2007 2:03] |
|
Hehe. Die blauwe vagina, die ik zie als Twister-godin (dat is mijn eigen invulling, maar dat kan natuurlijk voor iedereen verschillen, dat is het mooie van kunst) is ook echt te bruut. |
|
nu zie ik het er ook in. het lijkt me wel een goed idee om in een smal tunneltje of steegje dit soort patronen te verven, en dan kan je je nog net vastklemmen tussen de muren. met de vagina als einddoel! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zou kopen. |
|
van mij mag jij de eerste zijn die hem uitprint en hem gebruikt als mega twister, of als hand twister op een A4tje. dat is natuurlijk ook spannend met 5 verzetbare lichaamsdelen ipv 4! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hahahaha, supervet, ik ga hem inkleuren en als ik geld heb print ik hem in kleur uit. |
|
Bovenstaand spul deed me denken aan die dude die een auto in Paint tekent.... en hoe! http://youtube.com/watch?v=ElrldD02if0 Heersch Bruce Banner |
|
Hehe, oud natuurlijk, wel knap, maar ik vind het te klinisch, ik mis het gevoel erin. |
|
afdrukken op canvas die handel In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
zo, tijd om dit topic weer wat liefde te geven! Dit zijn wat dingetjes van over de afgelopen ikweetniethoelang. Schreeuw even als ze erg donker zijn, volgens mij klopt er geen hout van mijn monitor calibratie. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: Gaaf. Alleen die mevrouw met die hoofddoek is misschien te donker. Wat geklooi van mezelf. Opdracht voor school, een Stirling motor, getekend met SolidWorks. Lijnen doen wat hoekig aan maar dat komt omdat mijn pc SolidWorks niet zo leuk vindt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Jij maakt altijd echtwel vette shit. |
|
quote: Ja!! Ik vind 't ook echt super mooi!! |
|
Danku allen! Helaas heb ik mede dankzij werk tegenwoordig veel minder tijd om te kliederen. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:Ha, toch weer terug jij |
|
Had ik je toch al gezegt. [edit] d? t? dt? [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 24-09-2007 22:56] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote:De intentie was er quote:d |
|
quote: Huh, hoezo klieder je niet voor je werk dan? |
|
ik ben toch best vooruit gegaan met tekenen denk ik zo [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-10-2007 2:49] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hij doet het niet! Niet helemaal Paint, maar ik moet mijn horizon soms toch wat verbreden. |
|
Die pesticide-wolken zijn wel gaaf Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |