|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel mooi Schaep! |
|
hehe weer 1 in de reeks ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik zou er wat oranje en spa bruin tegenaan gooien! |
|
jah hij is erg leeg he, maar ik heb al geen zin meer om deze af te maken hehe, ik wacht wel op een keer dat mijn hoofd er echt naar staat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zoals gezegd wederom een geniaal werk. |
|
Vorrig jaar geschilderd voor een schoolopdracht |
|
quote: Deze doet me gelijk aan Mondriaan denken. Wel gave dingen gemaakt trouwens. Ook al doen sommige een beetje pijn aan me ogen als ik er te lang naar kijk haha. |
|
quote: |
|
De promotiecampagne die ik heb ontworpen voor Noord Nederland. |
|
quote: Ik vind 'em mooi. |
|
Ik vind em roze. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dankjewel! Ik zal hem even toelichten: De fabriek en de zon vormen samen de contouren van Nederland. De zon symboliseert het Noorden, de fabriek het grijze industrieterrein waaruit de rest van Nederland bestaat, de twee stipjes naast de zon zijn de Waddeneilanden. |
|
quote: Ik vind het een heel creatief idee om de waddeneilanden tot 2 te reduceren. |
|
En een gat te maken waar de Veluwe hoort te zitten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
En zeeland kan ook wel gewoon helemaal dicht gegooid worden inderdaad. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Gaaf.. Maar is de rook ipv de fabriek niet het contour? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Dat grijze deel zou ook goed Suriname kunnen zijn, denk ik. |
|
quote: Of de oudjes der nederlanden... 'de vergrijzing' |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
Godsamme, tijd teveel? Wel gaaf. Dat dan weer wel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hehe volgens mij heb ik er maar een half uurtje over gedaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je moeder. |
|
wat een creatief ventje heb ik toch |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |