|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
r4p3.jpg? Je moeder. |
|
? Nog een gevonden, echt kutkwaliteit, ik weet het, had even niets anders in de buurt dan een webcam Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
vet mooi pallet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lol, lijkt wel alsof er met PS een filter overheen is gezet. |
|
quote:mooi Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
tenk joe Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
tijd voor Jezelf tekenen 1? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Is al zeker 13jaar oud. Toen ik nog regelmatig tekende... =) |
|
kwam net een oudje tegen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het beste is als ik anderen laat tekenen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
het laatste dat ik tekende was een contract voor mn stagiar |
|
Weer begonnen met tekenen. Een work in progress Alleen die frigging hyand wil niet kloppen Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Oh dat deed ik ook altijd op school, hele schriften volgekladderd met dat spul. |
|
ik kraste af en toe een pagina helemaal blauw. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hmm, het lijkt voor mij alsof de duim niet helemaal klopt. Verdorie, ik moet ook weer eens aan de slag, heb al maanden niks meer afgekregen, alleen schetsrommel. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
De duim is beetje weird ja, en de rechterkant ook. Maar hopelijk lukt het me een vette background te maken waardoor dat niet opvalt :p Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Gewoon veel oefenen met handen tekenen.. ik zit tijdens colleges niks anders te doen Voeten zijn nog lastiger.. |
|
Neus, blijft voor mij het lastigste stuk lichaam. Boeiender |
|
Handen en voeten zijn sowieso ruk, gaat bij mij ook vaak fout. Wat oudjes: Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik zal ook maar wat plaatsen, mijn meest recente dingen zitten allemaal in mijn tekenmap op school, maar ik had nog wat oudjes. deze waren als illustraties bij een verhaal: en van een strip die ik nooit heb afgemaakt: |
|
Hey die laatste ken ik! Dat is een character van Adele Sessler haar boeken, die ze trouwens ook zelf tekent. Van de site nagetekend? Heb ik vroeger wel heel veel gedaan want vind haar tekenwerk echt amazing www.meadowhaven.net Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ja die had ik inderdaad nagetekend, maar van een flyer van castlefest geloof ik.. ken de kunstenaar helemaal niet zal even op de site kijken.. |
|
Haha, okay. Ja ze is echt goed. Ik heb die site nog zien beginnen met wat mindere tekeningen, en nu heeft ze echt haar stijl heel goed ontwikkeld en zijn er zelfs boeken uitgebracht over de characters die ze tekende, supervet Uit de tijd daqt ik haar nog natekende om zelf het tekenen onder de knie te krijgen: Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Nice! Zij kan inderdaad echt mooi tekenen! Doet me wel een beetje denken aan Delphine Gache, die maakt ook mooie dingen in aquarel: http://www.delphinegache.com/ Ik ben zelf trouwens niet meer zo van de fantasy en elfen enzo.. ik teken de laatste tijd meer andere dingen. |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |