|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hey, sommige schilderingen van Wars of Avenan ken ik Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
|
|
wauw... |
|
Oudje =) |
|
Haha erg vet |
|
Thanx. =) |
|
wauw!@# ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom posten alle mensen "oudjes". Zodat als het afgekraakt wordt je kan zeggen "och, toen was ik jong en onbezonnen". (De mensen die al een tijdje gestopt zijn daargelaten) |
|
quote: Is dat nodig dan? Ik teken trouwens nog steeds. =) |
|
Misschien geen foto's van het nieuwe spul? Da's bij mij iig het geval hehehe Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Nieuw! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-02-2010 6:56] =) |
|
Very very naais NYB! Op die manier maar nets ietsje minder kalkte ik vroeger schooltassen en andermans jassen vol. On request. |
|
Ietsje minder wat? Mar ja er is vast wel iemand die wat te zeiken/afkraken heeft,alleen omdat ik het ben/heb gemaakt. Lekker belangrijk.NOT. Ik ontwerp ook in opdracht.Tekeningen,(bandnaam)logo's,tattoos,etc. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-02-2010 7:02] =) |
|
Iets minder mooi. |
|
.Mij hoor je trouwens niet zeggen dat mijn werk mooi is ofzo.Maar dat tekenen is wat ik doe. En er zijn mensen die het kunnen waarderen.Dat maakt me natuurlijk blij. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-02-2010 7:06] =) |
|
quote:Jammer dat je daar al rekening mee houdt. Mijn vorige opmerking was ook niet op jou gericht, het viel me op dat veel mensen dat doen. Over je tekening: Ik doe het je niet na. |
|
Ik vind het niks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
In het kader van 'jij kunt altijd zo geestig poppetjes tekenen' heb ik een albumhoes gemaakt voor een paar vrienden van me: Die de heren dan ook live weer als backdrop gebruiken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Amersfoort! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote:Gaaf! |
|
quote: Als dat zo was,had ik niks gepost. @Ralph:.Gaaf gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-02-2010 18:32] =) |
|
*was verkeerde tipok* Ik krabbel ook wel es wat |
|
|
|
Nou vooruit, maar weer een post hier en dit keer met wat nieuw tekenwerk.. Hier zijn wat blije dingetjes waar ik me afgelopen weken mee heb vermaakt, een omslag voor een persoonlijk portfolio boekje ter promo, paar abstracte platen for fun (klikkie doen voor duidelijkere plaatjes), en een paar licht/kleur studies met radioactieve bosbewonders! [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 03-04-2010 23:52] |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |