|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan is het goed, hehe. |
|
quote: Jouw websites zijn niet zo heel erg mooi. |
|
quote: :') Je moeder. |
|
quote: De eerste slang is een chondro en die liggen nu eenmaal zo... Tweede slang is een Atheris (dodelijke gifslang) en die heeft een speciaal soort schubben... |
|
ik weet wel hoe boompythons(Chondropython viridis) liggen ik dacht ook al dat het er 1 was, dus dat is best knap als je dat wel duidelijk kan maken. alleen vind ik de houding niet erg duidelijk, de kromming net voor de kop lijkt een beetje te scherp. en de 2e slang is een beetje onduidelijk omdat je alleen de zijkant laat zien maar de nek lijkt erg dun nu, al zie ik nu op plaatjes dat die slang best een dunne nek heeft. wel goeie smaak qua mooie slangen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Misschien zelfs wel 2 Als het tenminste een zwart hemdje wordt Hatsjikidee! |
|
Vind die copyright tekens op die prutswerkjes altijd zo nobel |
|
|
|
hmm k had hem anders in gedachten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mwa, wat minder dan je vorige werken. hoewel deze wel langer tot denken aanzet Je moeder. |
|
hij moest ook wat meer poppie hoor, maar k kon hem op de een of andere manier niet meer goed afmaken. met photoshop zou het wat makkelijker zijn geweest, nu kon ik mn fouten niet herstellen zonder daar en uur mee bezig te zijn [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 27-02-2008 0:19] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
o nee, de commercie!!1 Je moeder. |
|
sjit wat gaaf! |
|
Na een paar minuten zie ik er een X-Wing in. Je gaafste vind ik tot nu toe dat landschap, maar daar heb ik dan ook een zwak voor. |
|
quote: Een slechte naam is ook een naam. dus |
|
quote: Klax heerscht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
haha dat ken ik niet eens. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
in samenwerking met elite |
|
een konijn! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: waaauw, alleen ik mis echt de blauw! WAAAAR IS DE BLAUWWW!!!!! (de kleur die ik nog altijd het makkelijkste kan onderscheiden) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je moeder. |
|
een konijn met grote oorbellen inderdaad ik mis ollie |
|
mn eerste keer photosoep, erg moeilijk want ik kan er geen goede lijnen in weten te krijgen omdat ik de meeste functies nog niet snap hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
edit: paint ftw!@#$%^&*( ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |