|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen mogen mij of ze haten mij, ken maar heeeeel weinig mensen die mij ergens daar tussen in plaatsen verder vinden mensen mij: - DIRECT - intelligent - flamboyant & extravert - relaxed (dat zeggen ze maar ze bedoelen eigenlijk lui.) Verder vertellen mensen me de meest walgelijk persoonlijke dingen (die ik vaak helemaal niet weten wil) dus blijkbaar wordt ik als "te vertrouwen" beschouwd. Dat vinden anderen van mij, zelf ben ik het er wel mee eens alleen vindt ik dat directe wel meevallen, ik hou gewoon van eerlijk. |
|
Van wat 'ze' me vertellen ben ik: -Lief (als men dat verdiend wel ja) -wispelturig (sneller dan een blad aan een boom) -Intelligent -Snel verveeld -Extreem ( in m'n opvattingen) -Wantrouwig -Levenswijs (levensmoe eerder denk ik ) -zorgzaam -eerlijk -grappig (ontzettend) Dat was het geloof ik wel....Mensen vinden me vaak niet aardig omdat ik ze het voordeel van de twijfel niet geef...kan er niks aandoen [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 01-02-2002 1:21] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
hmmmm, goede vraag. Na een weekend met 32 mensen waarvan ik er hoogstens 10 kenden, heb ik een ander beeld gekregen van hoe mensen tegn me aan kijken. Schijnbaar zijn mensen bang om een gesprek tegen mij te beginnen, tenzij ze veel drank op hebben of ik dat te bieden heb. Ik ben weer een stukje verder van de mens ipv dichetrbij. Vreemd; ik ben een heel aardig persoon, ik sta open voor iedereen die ik niet ken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Nou, Vargen, ik vind dat-ie wel in onzin mag blijven staan... wat een belachelijk topic, past wel bij de Yes of zo... In ieder geval, m'n vrienden vinden me een coole gast met wat vage ideeën, m'n kennissen vinden me een vage gast die op zich best wel cool is, en de rest vindt mij een zeikerd. Of zo. Weet ik veel.... En dan ben ik niet eens dronken, allejezus, maar wel chagrijnig (voor dronken studenten tappen in nuchtere toestand is niet goed voor je gemoed). |
|
ik kom toch wel vriendelijk over. op het station vragen mensen altijd aan mij waar hun trein aankomt.ik ben ook niet bepaald op mijn mondje gevallen maar ik toon wel respect voor anderen. verder ben ik ook enthousiast, druk, fanatiek, behulpzaam, grappig en eigenzinnig. ik kan ook superchagerijnig zijn en momenten hebben dat ik absoluut niet aangesproken wil worden. verder wil ik gewoon met respect, of ten minste normaal, behandeld worden. indien dat niet gebeurt heb je een slechte aan me. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 01-02-2002 8:34] |
|
Beetje nutteloos topic... Kvind het een beetje zinloos om te vertellen wat voor toffe gozer ik ben tegenover mn vrienden 11.45: restate my assumptions |
|
nou kzou nie eens weten hoe jullie over me denken anders... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Dat weet je wel... 11.45: restate my assumptions |
|
nope, mja zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Kom es online op MSN...? 11.45: restate my assumptions |
|
On topic, anders gaat hij dicht ! Ik denk dat mijn vrienden anders tegen me aankijken dan mensen die mij niet kennen. Ik kom bij vreemden botter en harder over dan ik ben, denk ik... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
mensen moeten mij beter leren kennen om met mij om te kunnen gaan. Ben best een moeilijk persoon. Ik ben erg autoritiar. En zal ook alles krijgen wat ik wil. (Lukt ook altijd nog) bij de studie die ik volg, moet je jezelf eerst heel goed leren kennen. En dan zie je de vreemdste dingen. Mensen uit mijn klas, mensen op mijn stage kijken heel anders tegen mij aan dan dat ik zou verwachten, namelijk dat ik heel begrip vol ben, zorgzaam, enthousiast, optimistisch.. Snap jij dat nou?? Maar aan de andere kant ben ik erg gevoelig en begrip vol, al een vriend of vriendin ergens mee zit, kan ik nachtenlang wakker liggen. En meestal gaat een ander altijd voor mijzelf. Ben ook best wel een beetje lief. Nadat mensen een poosje met mij omgaan, vinden ze mij meestal, ik citeer "een super wijf". hehe dat vind ik nou ook! Ik ben zelf erg direct met woorden, kies soms ook de verkeerde timing. Dat kunnen sommige mensen niet verdragen. Ik haat het om te liegen om in de smaak te vallen bij mensen, ik ga niet uit de weg voor een pittige discussie, die ik waardig acht om iets van te leren. Ik kan heel fel reageren op dingen waar ik een uiterste hekel aan heb, en sommige mensen vinden dat niet erg prettig. Jammer voor hun. Ik vind het erg leuk om nieuwe interessante mensen te leren kennen, en dat doe ik ook regelmatig, als ik een slok op heb. Mijn instelling in het leven is zo als ik mij gedraag, 1 grote grap. Met zoveel mogelijk lol en drank... heheh ik ben heel optimistisch. Ach en af en toe moet je nog eens een studie afmaken. Het leven is zoals je het zelf maakt! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-02-2002 10:24] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Goh, moeilijke vraag... Vraag is aan wie me kent zou'k zo zeggen... Wat me al verteld is: ik ben een echt tanteke.. Iedereen die met iets zit komt naar mij voor een luisterend oor en wat raad (of die goed is kan ik niet over oordelen off course).. Ik krijg blijkbaar dingen uit mensen die ze anders niet zouden vertellen... En volgens sommigen - he Firefox - ben ik lekker no nonsens... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
was even vergeten te vertellen dat ik een bordje "mona" op mijn hoofd heb. En het bordje wil er maar niet af, krijg van iedereen alle ervaringen, geheimen en problemen te horen, erg leuk omdat ik erg nieuwsgierig ben. Maar sommige mensen verwachten een oplossing maar helaas.... [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-02-2002 10:45] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Beginnen we samen een 'shoulder to cry on'-bureau? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:heheh goed idee, hoeveel vragen we per uur? Heb over 5 maanden een diploma voor dit soort dingen, dus kan ik wat meer vragen! hehe Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Meeste mensen zien alleen wat ik doe en niet wie ik ben. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Ik heb het idee dat mensen mij bot vinden maar ik ben gewoon eerlijk. Als ik iets lelijk vind dan zeg ik het, maar ik het mooi vind hoor je het ook. Sommige mensen kunnen er blijkbaar niet tegen en vinden het bot. Je moet me gewoon kennen. Daarnaast moet ik mensen ook eerst een beetje leren kennen. Je zult mij niet snel zien slap ouwehoeren tegen jan en alleman. |
|
quote: Da's bij mij net zo. Mensen die mij niet kennen vinden mij een lul, en terecht want mensen die ik net leer kennen en niet interessant vind, daar doe ik nogal lomp en bot tegen. Ik ben geen goedheiligman die maar gewoon aardig tegen iedereen moet doen ook al mag ik ze niet, fuck die crap. Mensen die ik niet mag en tegen mij gaan praten komen het te weten ook. |
|
meeste mensen denken dat ik een vaag,kwaad en gestoord persoon ben terwijl ik heel aardig ben als mensen aardig terug zijn... (oude mensen schijnen mij altijd te ontlopen als ik door de stad ofzo loop) My madness, my sadness |
|
Mensen vinden mij raar. Als ze me leren kennen of bepaalde dingen van me te zien krijgen zijn ze vaak verbaasd over hoe ik ben. Ik heb nauwelijks vrienden, twee om precies te zijn. Zijn al ruim acht jaar mijn vrienden. En natuurlijk mijn geliefde vriendje Jenje. Verder ga ik nauwelijks met mensen om, (ook weinig behoefte aan) behalve in mijn werk. Ik hou niet van mensen en op een aantal na kan het me weinig schelen hoe anderen me zien. Ik vind het leuk als mensen het niet snappen; de tegenstellingen in mij, dingen die ze niet voor mogelijk houden bij een persoon "als ik". quote: Will do... Dead things grow from deep inside... |
|
ik denk dat de meeste mensen mij heel extreem zijn, geld voor de genenen die mij kennen en die mij niet kennen en voor de rest aardig maar ook een kreng heel stil en rustig en veel mensen vertellen ook geheimen tegen mij |
|
Ik ben Jenje One of a kind Deal with it |
|
Op school ben ik ongeveer de enige (mannelijke) metalhead. Veel mensen kijken toch vreemd tegen me aan ; Ze noemen me homo (metal is voor homo's volgens hun ) of dom etc. Niet dat ik daar van wakker lig, aangezien het allemaal een stelletje reet-likkers zijn die samen met alle trends meewaaien.... M'n collega's willen me nog wel eens 'gek als een deur' noemen... meestal omdat ik bepaalde opmerkingen (die ik niet voor me kan houden) precies op het verkeerde moment naar buiten breng. En voor de rest v/d mensen die ik wel mag... ik heb geen idee hoe ze tegen me aan kijken. Wel interessant overigens..... Ik, Wil Schuurman |
|
ik ben een van de weinige mensen die naar metal luistert. er zijn er wel veel die naar punk/punkrock/ska en dergelijke luisteren, maar da's niet bepaald mijn smaak. in het begin kijken ze raar op als je corpsepaint hebt op een schoolfeest, maar ze leren er maar mee leven |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |