![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier nog iemand die de laatste een stuk beter vind dan de vorige (die ook al goed was) ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Hannes Grossman heeft een soloplaat gemaakt: The Radial Covenant. https://hannesgrossmann.bandcamp.com/album/the-radial-covenant Medewerkers: o.a. Jeff Loomis, Ron Jarzombek, Morean en V.Santura van Dark Fortress, plus 3/4 van Obscura. Godver, vette shit! ![]() ![]() |
|
quote: vond het wel erg hetzelfde klinken als obscura.. ze hadden het net zo goed onder die naam kunnen uitbrengen. ![]() |
|
quote:Inmiddels kun je raden waarom dat niet gebeurde maar het een solo-release werd. (Althans, als je op de hoogte bent van zijn vertrek bij de band.) Leradgitarist Christian is dus ook weg, maar (ook?) om andere redenen. ![]() |
|
Ik word hier niet warm of koud van. ![]() |
|
vind het juist wat meer sfeervoller klinken dan die vorige platen. De tech inzetten om een betere song te maken. ![]() |
|
In vergelijking met de rest van het instrumentarium, vind ik de drums achterblijven. Saai en inspiratieloos. ![]() |
|
Vet nummer! Dit lust ik wel. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Afgezet na 2 minuten. Deed me weinig. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Lekker nummer ![]() bub ![]() |
|
Teaser klinkt ook fijn. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Kom je érg veel tegen in tweedehandsbakken. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Teaser? ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nieuwe track: Sermon of the Seven Suns Dit is toch wel heel erg goed. De vorige track had even zijn tijd nodig, die vind ik namelijk nu ook fantastisch. Hele mooie details. ![]() |
|
![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Vette solo's ook! Deze is wel erg lekker. VIESPEUK!!! ![]() |
|
Zit nu op halverwege en wat metal of muziek al maanden (jaren?) niet meer gelukt is, lukte dit nummer héél even: kippenvel ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Dit is echt fenomenaal goed. Echt, keistrakke, progressieve tech-death, maar met speelse oldskool whammy dives midden in riffs, lekker solo trade-offs, extreem laaggestemde gitaren op t eind, mega dikke leads, Cynic-y vocalen, brute riffs, melodie, zo'n beetje alles wat metal te bieden heeft in 1 nummer. Ik wacht de teksten nog even af (ik weet iig waar de titel op doelt), maar ik ben muzikaal om. Wat een wereldnummer zeg. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Hoorde zelfs slide gitaar geloof ik... haha When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Wat ik wel jammer vind, is dat de productie de ballen uit de gitaren heeft gelaten, een beetje a la djent: alle punch komt uit de kick en in zekere mate de basgitaar, en de gitaren missen lage punch. Jammer. Maar t drukt de pret niet ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nou laat ik een keer de azijnpisser zijn maar ik vind er weinig aan. Dit horen we nu van zoveel bands dat ik op wat meer progressie had gehoopt. ![]() |
|
Ik ben niet meer zo into de metal, maar welke andere bands doen dit ook dan? Dan lust ik die ook wel denk ik ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Ben toch wel benieuwd? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |