|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier nog iemand die de laatste een stuk beter vind dan de vorige (die ook al goed was) |
|
|
|
Hannes Grossman heeft een soloplaat gemaakt: The Radial Covenant. https://hannesgrossmann.bandcamp.com/album/the-radial-covenant Medewerkers: o.a. Jeff Loomis, Ron Jarzombek, Morean en V.Santura van Dark Fortress, plus 3/4 van Obscura. Godver, vette shit! |
|
quote: vond het wel erg hetzelfde klinken als obscura.. ze hadden het net zo goed onder die naam kunnen uitbrengen. |
|
quote:Inmiddels kun je raden waarom dat niet gebeurde maar het een solo-release werd. (Althans, als je op de hoogte bent van zijn vertrek bij de band.) Leradgitarist Christian is dus ook weg, maar (ook?) om andere redenen. |
|
Ik word hier niet warm of koud van. |
|
vind het juist wat meer sfeervoller klinken dan die vorige platen. De tech inzetten om een betere song te maken. |
|
In vergelijking met de rest van het instrumentarium, vind ik de drums achterblijven. Saai en inspiratieloos. |
|
Vet nummer! Dit lust ik wel. When your people matter, menstrual health matters |
|
Afgezet na 2 minuten. Deed me weinig. VIESPEUK!!! |
|
Lekker nummer bub |
|
Teaser klinkt ook fijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kom je érg veel tegen in tweedehandsbakken. En nu gaan we vegen |
|
Teaser? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nieuwe track: Sermon of the Seven Suns Dit is toch wel heel erg goed. De vorige track had even zijn tijd nodig, die vind ik namelijk nu ook fantastisch. Hele mooie details. |
|
ga deze ook luisteren, thanks! When your people matter, menstrual health matters |
|
Vette solo's ook! Deze is wel erg lekker. VIESPEUK!!! |
|
Zit nu op halverwege en wat metal of muziek al maanden (jaren?) niet meer gelukt is, lukte dit nummer héél even: kippenvel Dikke Cynic vibe, maar dan anders en moderner en harder. Als ik de teksten trek (maar dat zal wel) wordt dit een rouleerdertje. En idd hele dikke solo, met die freaky flageoletten en die melodie benden op de whammy bar. Niiiiice. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dit is echt fenomenaal goed. Echt, keistrakke, progressieve tech-death, maar met speelse oldskool whammy dives midden in riffs, lekker solo trade-offs, extreem laaggestemde gitaren op t eind, mega dikke leads, Cynic-y vocalen, brute riffs, melodie, zo'n beetje alles wat metal te bieden heeft in 1 nummer. Ik wacht de teksten nog even af (ik weet iig waar de titel op doelt), maar ik ben muzikaal om. Wat een wereldnummer zeg. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoorde zelfs slide gitaar geloof ik... haha When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat ik wel jammer vind, is dat de productie de ballen uit de gitaren heeft gelaten, een beetje a la djent: alle punch komt uit de kick en in zekere mate de basgitaar, en de gitaren missen lage punch. Jammer. Maar t drukt de pret niet When your people matter, menstrual health matters |
|
Nou laat ik een keer de azijnpisser zijn maar ik vind er weinig aan. Dit horen we nu van zoveel bands dat ik op wat meer progressie had gehoopt. |
|
Ik ben niet meer zo into de metal, maar welke andere bands doen dit ook dan? Dan lust ik die ook wel denk ik When your people matter, menstrual health matters |
|
Ben toch wel benieuwd? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |