|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Klinkt veels te clean en niet organisch. |
|
quote:Je hoort gelijk dat Muezner weer terug is. En eerlijk gezegd hoor ik veel lieve Rafael. Veel liever. Dat neoklassiek geshred kennen we wel. En het beïnvloed hier heel erg de gehele song. En waarom gaan de vocalen hier zonde scream kant op? Ik ben niet geheel overtuigd van de nieuwe bezetting eerlijk gezegd When your people matter, menstrual health matters |
|
N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Ja doet het niet echt bij me. Wel knap. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Kwisnie dat ie eoa aandoening had aan zijn linkerhand. Blij voor hem dat ie toch nog steeds zo goed kan spelen. Maar verder nog steeds dezelfde mening: de 2 voorlaatste albums waren echt enorm goed, beste tech death die ik ken, progressief, sfeervol, agressief, melodieus. Dit is echt standaard en ongeinspireerd neoklassiek geshred. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dan is die nieuwe 3-out-of-4--Obscura-ex-bandmembers-band Obsidious toch echt 10x interessanter. When your people matter, menstrual health matters |
|
Deze is VEEL lekkerder yummie When your people matter, menstrual health matters |
|
Deze is dan weer mmmm okay. Se hebben niet t niveau van de 2 voorlaatste platen vind ik When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:deze is toch wel héél goed hoor When your people matter, menstrual health matters |
|
"Akroasis" nu bijna helemaal weer gedraaid, wat een meesterwerk. Voor mij de beste technical death metal plaat ooit. De sfeer van Cynic, de agressie van Death, de techniek van tech death bands van deze tijd. Echt een meesterwerk When your people matter, menstrual health matters |
|
Teringn ik ben "Akroasis" aan t herontdekken, wat is dit goed zeg. Holy transistors! When your people matter, menstrual health matters |
|
Concert van 25 nov een jaar uitgesteld. Dan kies ik voor restitutie When your people matter, menstrual health matters |
|
Begint dat gelul nu alweer? Wij kiezen ook voor restitutie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ben echt jaren (10? 20?) niet meer naar een metal concert geweest, had er dik veel zin in. Pleurisleiers When your people matter, menstrual health matters |
|
Nog steeds niet t niveau van Akroasis, bij lange na niet. Ik vind t echter niet slecht. Zit een grappige oldskool vibe in, lijkt wel alsof Iron Maiden tech death is gaan spelen. - Fusion, fuck off, niemand zit hier op je 'reviews' te wachten - oh oke, sorry When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind t eigenlijk een kutnummer When your people matter, menstrual health matters |
|
Holy mother of God.... deze solo is al een meesterwerk op gitaar, maar hem dan op bas spelen, niet normaal When your people matter, menstrual health matters |
|
Geld voor je tickets al terug? Vrijdag mail gestuurd en maandag geld op de rekening. Doornroosje handelt dat naar mijn mening enorm snel en netjes af. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
KReeg wel driect reactie dat ze t zouden terugstorten idd! Nog niet gechcked doe ik zo wel ff. When your people matter, menstrual health matters |
|
HET is geen Akroasis of Diluvium, maar er staan toch een paar lekkere tracks op, zoals deze bijv. When your people matter, menstrual health matters |
|
Van Dilivium toch wel met stip hun nummer twee beste album, zelfde personeel als Akroasis behalve die Tom Fountainhead met zijn fretless gitaar. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 15-02-2022 19:41] When your people matter, menstrual health matters |
|
Het goede antwoord is Retribution natuurlijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
De band van Powertieke? When your people matter, menstrual health matters |
|
ok signature |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |