|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja hij speelt vooral intro's en soli hier maar toch ook best paar riffs. Beetje lullig dat ie in onmin leeft met die zanger/oprichter van. Obscura, ook allemaal gezeik over royalties etc. Het voegt echt wat toe aan dat album, zo der tot een gimmick te vervallem When your people matter, menstrual health matters |
|
Vet basgeluid en -spel ook. Vocalen vind ik maar zo-zo, maar dat zie ik makkelijk door de vingers. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zo jammer dat de guitar playthroughs van de fretless gitaar door de vriendelijke bandleider van Obscura van Youtube zijn verordend. Want die waren echt super vet. [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 06-09-2022 9:26] When your people matter, menstrual health matters |
|
Het is denk ik wel duidelijk dat de beste Rafael Trujillo een enorme vinger in de pap had wua songwriting, want de 2 albums waar hij op speelde hadden zulke mooie en spannende akkoorden, mooie lijnen etc, sinds zijn vertrek wordt t weer standaard neoklassiekebtech death, en nu zo dit nummer te horen beetje poging wat catchier te gaan, prima, maar niet mijn ding, echt jammer want Akroasis en Dilivium zijn echt 2 van de beste tech death metal albums ooit When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |