|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe drummer: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gaaf shirt. |
|
Indrukwekkend! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gaaf, David Diepold! Fantastische drummer, die volg ik al een tijdje op YouTube. |
|
Geweldig nieuws, fantastische drummer! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
25 November in Doornroosje met Persefone en Disillusion. Kaarten zijn binnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: De zomer is nog niet eens voorbij man, en hij gaat het hebben over 25 november. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote:Fuuuuuuck! Gaaf! Waar bestel je zoiets? When your people matter, menstrual health matters |
|
Gevonden! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ticket in ze pocket, thanks voor de tip XXL When your people matter, menstrual health matters |
|
Met Fusion aan de miswijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik drink niet meer haha, plus ik ben met de auto enzo MAar ik drink graag een Heilig Watertje terwijl jij een trappistenbiertje of een miswijntje drinkt hoor. Als je er te veel van drinkt, vraag ik Haar wel om vergiffenis. Ik heb connecties When your people matter, menstrual health matters |
|
ZM meeting! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gij ook, Brutus? When your people matter, menstrual health matters |
|
ben absoluut geen Obscura liefhebber, dus nee Maar twee maakt al een meeting tegenwoordig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ah oke. Ik heb er zin in. Ik vind ze echt de beste tech death metal band die er is. Er is veel eenheidsworst, hoe goed die technisch ook soms zijn. Er zijn een paar zeer goede bands, maar Obscura staat voor mij best hoog aan de top. De techniek staat daar in dienst van de songs, goede nummers met fijne catchy stukken, echt wel een eigen stijl (die op zich niet super origineel is, maar zij embodyen in goed Nederlands een beetje de stijl), mooie solo's, super When your people matter, menstrual health matters |
|
Eerst maar eens afwachten of we tegen die tijd niet in een nieuwe lockdown zitten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ECHT NIET. Over paard getild bandje. Ik stoor me vooral aan die cleane zang. N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Oh oke. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Oke geef mij er dan maar twee, want met die ene kom ik er niet mee. [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 01-07-2021 18:12] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
quote: Absolute topband idd. Valt niets op af te dingen. Nieuwe tune: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |