|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, thanks! |
|
Acht gebroken ribben, gebroken rechterschouderblad, klaplong, verrekking van het rechtersleutelbeen, Blessures aan de borst en de rug. Haha, tering, hoe doe je dat? |
|
hard vallen. maar volgens mij zijn in een dag bijna alle australiers uit de tour. |
|
quote: Bedankt voor het overzichtje! Er was eerst ook sprake van dat Hushovd (C.A.) en Burghardt (T-Mobile) ook uitgevallen waren, maar ze zijn gewoon binnengekomen. |
|
quote: Met dit team elfde geworden in het dagklassement van de poule in dagblad van het noorden. Tevens de leukste poule die ik ken, omdat je 9 renners kiest met 5 reserves mbv een beperkt budget. Je moet dus goed een afweging proberen te maken. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Sinkewitz naar Duits ziekenhuis Door Olga (Nuongirl) op maandag 16 juli 2007 12:53 Bron: Telesport Patrik Sinkewitz verlaat de Ronde van Frankrijk. De Duitse renner van T-Mobile zal vandaag worden overgebracht naar een ziekenhuis in Duitsland. Sinkewitz botste gisteren na afloop van de achtste etappe bij het terugrijden naar zijn hotel op een toeschouwer. Sinkewitz hield verwondingen aan het gelaat, schouder en knieën over aan het ongeval. De toeschouwer uit Luxemburg ligt met zwaar hoofdletsel in coma in het ziekenhuis. |
|
Gaaf, ik zie nu pas de samenvatting van de etappe van gister. Rasmussen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bij het terugrijden naar z'n hotel? x 283924923 :') |
|
quote: Het was wel in een afdaling. Plus dat je niet weet hoe het gebeurde. Voor hetzelfde geld besloot een toeschouwer over te steken zonder even achterom te kijken of er iemand aankwam. |
|
Het maakt niet uit hoe het gebeurde. Heb je net een miljoen kilometer gefietst, rij je terug naar je hotel, beland je in coma. :') x 234892398. |
|
quote: Sinkewitz is niet in een coma beland, de toeschouwer. |
|
quote: De toeschouwer zou nu buiten levensgevaar zijn Hushovd is idd binnengekomen zondag, maar heeft wel een zware verkoudheid. Normaal gezien start hij dinsdag wel. Faustian Spirit of the Earth |
|
Mooi. Het blijft altijd prachtig om Hushovd tegen die bergen op te zien stoempen met zijn zware lijf |
|
Botero was ook altijd vermakelijk vroeger Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ullrich ook dan. Ik hoop dat de Astana's vandaag gewoon hun gang mogen gaan en Vino niet meer hoeven te beschermen. Dan kunnen Klöden en Kashechkin volgens mij een erg leuk klassement rijden. |
|
quote: quote: Maarja, eerst maar zien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
heh-heh, ik wou het net gaan neerzetten hier... het wordt hoe dan ook een mooie dag vandaag! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik ben wel benieuwd of Menchov of Boogerd nog iets gaan doen of dat ze in dienst rijden van Rasmussen. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Mechov staat binnen de halve minuut van Valverde. Rasmussen verloor vorig jaar 8 minuten op Landis in de laatste tijdrit. Ze zullen wel gek zijn alles op Rasmussen te spelen, ik kan me niet voorstellen dat rasmussen zijn tijdrit zo gigantisch is verbeterd in het laatste jaar. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Was Rasmussen destijds niet 4 keer op z`n muil gegaan? Maar de kans is inderdaad groot dat hij daar veel tijd verliest. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: wat ik dus eigenlijk heel vreemd vind, want als tie voor iedereeen uitrijdt in de bergen ben je ook een soort tijdrit aan het doen toch? |
|
quote: In een gewone etappe hoef je niet meteen alles te geven en ga je aan het begin nog redelijk rustig de berg op, in een tijdrit moet je heel de tijd voluit gaan. Hij zal wel moeite hebben om op gang te komen. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: quote: Dit kan ik alleen maar komisch vinden, hoe het er ook staat Natuurlijk is het wel ontzettend kut voor die supporter. |
|
quote: kijk dat vind ik vooral voor 's ochtends vroeg een heel erg goede verklaring. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |